Onko teillä koskaan päiviä, jolloin tekisi mieli puhua puheluita koko päivän?
Haluaisin puhua kaikkien kanssa. En kuitenkaan kehtaa enää soittaa kellekään, koska olen hiljattain puhunut. Olen puhunut tänään jo kolme tuntia puhelimessa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä,vihaan puhelimessa puhumista.
Sama. En tykkää tyhjän lätinä puheluista sitten yhtään, mielummin tapaan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä. Inhoan puheluita.
Miten sitten hoidat asioita ja rupattelet ihmisten kanssa?
Kasvotusten tai viestein.
Minulle on kehittynyt vastaava tapa kun tapaamisia kasvotusten on hankalampi järjestää ja ystävien kanssa tekee silti mieli jutella, parhaat puhelut virkistää puolin ja toisin. Jos joku sanoo pari kertaa peräkkäin ettei ehdi puhua eikä soita takaisin lopetan itsekin.
Ei ole, mutta minulla on muutama tuttu, jotka ei muuta tekisikään kuin puhuisi puhelimessa. Joskus yritän hienovaraisesti vihjailla, että pitäisi tehdä sitä tai tätä. Ei auta.
Ohhoh.. Hauskaa kuinka erilaisia ihmiset ovat. Itse en oikein jaksa puhua puhelimessa. Vartti on jo liikaa.
Minulla on tänään vapaapäivä ja haluaisin puhua kaikkien kanssa. On vain maanantai ja kaikki ovat töissä. Naapurin mummon kanssa puhuin vähän aikaa pihalla.
Ei ikinä, mutta välillä tykkäisin kyllä viestitellä useammankin ihmisen kanssa. En nyt koko päivää, mutta tavallista enemmän. En puhu puhelimessa edes joka kuukausi.
Ei ole koskaan, mutta kuukausi ilman puheluita houkuttaa. Oikeastaan koko puheluominaisuuden voisi poistaa.
Kännykkähinnoittelu rajoittaa soittelua, minulla on lankan:o. Kuukausi voi hyvin mennä soittamatta. Lähtokohtaisesti soitan vain asiasta, en jaaraa. Minä säästyn tekstiviestien orjuudesta.
Miten sitten hoidat asioita ja rupattelet ihmisten kanssa?