Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmianna perussuomalainen

Vierailija
21.04.2015 |

nimet ja kuvat nettiin ja HETI. Kansan saatava tietää keitä he ovat!!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis anonyymien persujen kokoontumiset? Kaikilla Halla-Aho naamarit päässä. Jossain on päästävä purkamaan tätä traumaa.

Vierailija
22/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:55"]

Perussuomalaiset asuvat maalla, eikä tunne yhtään maahanmuuttajaa. Pelkäävät niitä siksi. Me stadilaiset asumme mamujen keskellä ja heitä on työpaikoillamme. Ymmärrämme, että meillä ei ole mitään pelättävää. Minulla on kaksi muslimia, yksi syyrialainen, pari brittiä, hollantilainen ja pari venäläistä työkavereina ja kaikki normaaleja ja fiksuja. Maalaispersut kiipeää puuhun kun näkee isolla kirkolla neekeriukon tai hunnutetun naisen. Meille näissä vaaleissa ei ollut kysymys maahanmuuttajista. Äänestin vihreää maahanmuuttajaa, koska olen ihan kyllästynyt tähän rasistiseen mamuraiskaaja vouhkaamiseen.

[/quote]

Asun pääkaupunkiseudulla, työskentelen ylempänä toimihenkilönä, ja minullakin on ja on ollut paljon ulkomaalaisia kollegoja. En silti ole niin typerä, että kuvittelisin näillä korkeasti koulutetuilla kollegoilla olevan mitään tekemistä sosiaaliturvapaikkashoppailijoiden ja muiden haittamaahanmuuttajien kanssa. Äänestin maahanmuuttokriittistä Perussuomalaista ehdokasta ja tulen äänestämään jatkossakin. En halua Suomeen muualta euroopasta tuttuja maahanmuutto-ongelmia, vaikka toki osittainhan tämä on jo myöhäistä. Negatiiviset lieveilmiöt alkavat jnäkyä jo meilläkin mm. aivan uudenlaisena raiskaus- ja ryöstelyrikollisuutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset asuvat maalla, eikä tunne yhtään maahanmuuttajaa. Pelkäävät niitä siksi. Me stadilaiset asumme mamujen keskellä ja heitä on työpaikoillamme. Ymmärrämme, että meillä ei ole mitään pelättävää. Minulla on kaksi muslimia, yksi syyrialainen, pari brittiä, hollantilainen ja pari venäläistä työkavereina ja kaikki normaaleja ja fiksuja. Maalaispersut kiipeää puuhun kun näkee isolla kirkolla neekeriukon tai hunnutetun naisen. Meille näissä vaaleissa ei ollut kysymys maahanmuuttajista. Äänestin vihreää maahanmuuttajaa, koska olen ihan kyllästynyt tähän rasistiseen mamuraiskaaja vouhkaamiseen.

[/quote]Tunnen kaksi Thaimaalaista ja yhden vietnamilaisnaisen,eivät hekään halua suomeen haitallisia maahanmuuttajia

Vierailija
24/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 11:55"]

[/quote]

Asun pääkaupunkiseudulla, työskentelen ylempänä toimihenkilönä, ja minullakin on ja on ollut paljon ulkomaalaisia kollegoja. En silti ole niin typerä, että kuvittelisin näillä korkeasti koulutetuilla kollegoilla olevan mitään tekemistä sosiaaliturvapaikkashoppailijoiden ja muiden haittamaahanmuuttajien kanssa. Äänestin maahanmuuttokriittistä Perussuomalaista ehdokasta ja tulen äänestämään jatkossakin. En halua Suomeen muualta euroopasta tuttuja maahanmuutto-ongelmia, vaikka toki osittainhan tämä on jo myöhäistä. Negatiiviset lieveilmiöt alkavat jnäkyä jo meilläkin mm. aivan uudenlaisena raiskaus- ja ryöstelyrikollisuutena.
[/quote]

Juuri näin. Persuvouhotus on paljon fanaattisempaa ja pelottavampaakin kuin ns mamuraiskausvouhotus mistä vasurit syyttää persuja. Ihan vaan vittuuntuneena parin vasuriehdokkaan (frendejäni) vouhkaamiseen äänestin persua.
Mulla myös fiksuja ja mukavia maahanmuuttajakollegoja. Ja asun Tikkurilassa. Missä ei-niin-fiksuja-maahanmuuttajia kyllä riittää, huh.

Vierailija
25/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timppa

Vierailija
26/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pelkäävät ihmisiä, joita eivät ymmärrä. Ovat muukalaisvihamielisiä.

En puhu nyt persuista vaan vihreistä.

Miten vihervassarit saavat aikaan näin ison metelin, vaikka heitä on niin vähän?

Vierailija
27/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Oletko oikeasti tosissasi? Kyllä varmasti tietävät maahanmuuttajia (kuka niitä haluaa tuntea, varsinkaan pakolaisia), niitä näkee jatkuvasti. Mitä tulee tuohon sinun "mamuraiskarihössötykseen", niin millä selität sen, että Afrikkalaista alkuperää oleva raiskaa 17 kertaa useammin kuin suomalainen? Mistä johtuu korkeat lukemat muissakin rikostilastoissa? Entä korkea työttömyys? Mitenkäs sitten yksinhuoltajien määrä? Avaa silmäsi, ennen kuin monikulttuurisuus osuu sinuunkin.

Vierailija
28/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän näitä takinkääntäjiä alkaa ilmaantuun kunhan tää "kohu" laantuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi