Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akvaariossa hiekkapohja ja siihen kertyy koko ajan kakkaa. APUA!

Vierailija
21.04.2015 |

Onko suodattimeni tehoton? Vai onko normaalia, että heti vedenvaihdon jälkeen (imuroin letkulla pohjan päältä kakat) pohja on taas täynnä kalan kakkaa. Kuuluisiko suodattimen imuroida ne? Vai häviääkö kakat vain sorapohjaan? Halusin hiekkapohjan sillä rakastan monnisia.

Kuuluuko hiekkapohjan haittoihin sitten nuo näkyvät kakat? Vai auttaisiko tehokkaampi suodatin? Minulla on se mikä tuli akvaariopaketin mukana.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko jollain ulkosuodatinta? Minulla on sisäsuodatin. Onko ulkosuodatin tehokkaampi?

Vierailija
2/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut sijoittaa akvaarioon myös kala-WC:n?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kalojen kuuluisi osata kakkia kalavessaan, on omistajassa vika jos kakkaa killuu akvaariossa ympäriinsä. Minun monnit oppivat viikossa, mutta toki se vaatii sitä että alkuun viedään tunnin välein vessaan. En käsitä tätä laiskuutta, älkää ostako lemmikkejä jos ette ole valmiita niitä hoitamaan. Toki kyseessä voi olla jokin sairauskin, se kannattaa eläinlääkärillä poissulkea, mutta veikkaan että ap nyt vaan kuuluu niihin jotka mieluummin pitää vaippoja lapsella 2-vuotiaaksi ja lenkittää koiratkin takapihalla mieluummin.