Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAHA mieli iski heti ultratutkimuksen jälkeen. Sissi oli juuri saanut tietää esikoisensa sukupuolen.

Vierailija
02.01.2022 |

Lapsi olisi poika.

Lainaus Hesarin jutusta. Luitteko? Mitä ajattelette?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin jutut maksumuurin takana. Miksi se muija pahoitti mielensä? Koska ultraa ja kertoi sukupuolen, vai koska lapsi oli poika?

Vierailija
2/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin jutut maksumuurin takana. Miksi se muija pahoitti mielensä? Koska ultraa ja kertoi sukupuolen, vai koska lapsi oli poika?

Oli aina toivonut tyttöä ja oli varma että tytön saisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Itse toivoin 2 tyttöä ja ne sain :)

Vierailija
4/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku tasa-arvoinen, suvaitsevainen woke-äiti hermostunut väärästä sukupuolesta lapsella, jonka on koko ajan muutenkin aikonut kasvattaa sukupuolettomaksi? Ja nyt harkitsee keskeytystä, ettei vaan enempää vääränsukupuoleiset pääse valtaan tasa-arvon nimissä?

Vierailija
5/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa et olisi äiti ollenkaan. Sairasta.

Vierailija
6/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjä toivotaan nykyään enemmän kuin poikia.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000005889235.html

Vierailija
7/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti melkein kaikki äidit toivovat enemmän jompaakumpaa. Harva vain myöntää ääneen.

Itsekin tyttöjä toivoin.

Vierailija
8/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis ollut tytöstä kyse, HS ei olis ikinä julkaissut tuollaista. Sellaisessa maailmassa me elämme.

Vierailija
9/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain pari poikaa. Nuoremman kohdalla jotenkin luulin saavani tytön, ei käynyt niin. Ei haittaa lainkaan, vaikka sain vain poikia.

Vierailija
10/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte vaan kuvitella miten tämä tulee tulevaisuudessa näkymään... Hemmoteltuja, suosittuja diiva-prinsessoja maailma täynnä, jotka opetetaan vielä kaiken päälle uhriutumaan sukupuolensa vuoksi joka asiasta.

Vierailija
11/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva äiti voi luoda hyvinkin tarkan mielikuvan odottamastaan lapsesta. Kun lapsi ei olekaan sellainen, kuin hän oli olettanut, hänen täytyy luopua mielikuvitusvauvastaan ja se on usein pieni surun paikka. Ihan normaalia, vaikka ei välttämättä kovin yleistä. Kyllä se todellinen vauva ottaa paikkansa äidin sydämessä ja mielikuvitusvauva haihtuu. 

Vierailija
12/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos alussa tulee "shokki" jos on ollut ns varma sukupuolesta. Itse aina kuvittelin että saan 2 tyttöä. Toinen paljastui pojaksi ja eka reaktio oli että enhän mä poikaa osaa hoitaa. No, maailman rakkain poika se on ja osaan hoitaa ihan yhtä hyvin (= samalla tavalla) kuin tyttöäkin.

Vierailija
13/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky-yhteiskunta suosii tyttöjä tai sanotaanko niin että tyttöjen ominaisuudet sopivat paremmin nykymenoon kun fyysinen voima ei enää ole mikään erityinen etu. Tyttötoiveen ymmärtää tätä taustaa vasten.

Vierailija
14/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva äiti voi luoda hyvinkin tarkan mielikuvan odottamastaan lapsesta. Kun lapsi ei olekaan sellainen, kuin hän oli olettanut, hänen täytyy luopua mielikuvitusvauvastaan ja se on usein pieni surun paikka. Ihan normaalia, vaikka ei välttämättä kovin yleistä. Kyllä se todellinen vauva ottaa paikkansa äidin sydämessä ja mielikuvitusvauva haihtuu. 

Toivottavasti ei kuitenkaan kirjoittanut omalla nimellään mitään tuollaista saastaa julki.

Vierailija
15/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi sama juttu. Petyin sukupuoleen ja itkin salaa ultran jälkeen. Totuin poikaan vasta kun tämä oli syntynyt.

16/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillisiä toivomuksia.Ihan kuin poika ei olisi tervetullut.

Vierailija
17/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten terve lapsi voi olla pettymys? Vähän toivoisi suhteellisuudentajua...

Vierailija
18/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Minusta on ihan normaalia että on toiveita ja haaveita lastensa suhteen. Sinä et tietenkään toivonut edes tervettä lasta, olethan äiti Teresa ;)

Vierailija
19/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitte vaan kuvitella miten tämä tulee tulevaisuudessa näkymään... Hemmoteltuja, suosittuja diiva-prinsessoja maailma täynnä, jotka opetetaan vielä kaiken päälle uhriutumaan sukupuolensa vuoksi joka asiasta.

Miksi? Ei kaikki tytöt ole diivoja eikä prinsessoja.

Vierailija
20/32 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mun mielestä mitään pahaa, että erityisesti toivoo jompaa kumpaa sukupuolta. Mutta se on kyllä huolestuttavaa, jos kuvittelee, että sen voi varmaksi tietää omassa olossaan että tyttö/poika tulee. Huolestuttavaa jos ei aikuinen ihminen ymmärrä, että se voi olla kumpi vaan omista haluamisista huolimatta ja pettyy sitten karvaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän