Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen ihastunut pakkomielteisesti Ville Niinistöön

Vierailija
21.04.2015 |

Kaikki on näiden vaalien syytä! Olen aina pitänyt Ville Niinistöä fiksuna ja jotenkin puoleensavetävänä, mutta nyt en saa unta kun ajattelen häntä koko ajan! Fantasioin vain hänestä ja unirytmini on päin helvettiä ja koulunkäyntini kärsii.
Miten voin päästä eroon tästä piinaavasta yksipuolisesta rakkaudesta? Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta tilanteesta? Help! ;(

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 01:24"]Se näyttää ihan sellaselta nukketeatterinukelta, jonka sisään on työnnetty käsi, joka liikuttaa suuta puheen tahdissa.
[/quote]

ihan livenä ei kyllä näytä. Huh miten komea mies irl.

Vierailija
62/69 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 16:51"]Nythän eduskuntaan on päässyt paljon komeita miehiä. Itse katselen välillä YouTubesta Antero Vartian videoita ja alan pitämään hänestä aina vaan ennemmän ja hänen mielipiteidensä vuoksi.
[/quote]

Tuossa toisessa ville niinistö sinkku aloituksestasa oli antero vartiasta pohdintaa sinkku vai ei. Ihan vain tuli mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunta on tosiaan komistunut. Itse olin ihastunut nuorena Tony Blairiin, prinsessa Dianan kuoleman aikoihin.

Vierailija
64/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "pakkomielle" - sana on hieman pelottava. Tokkopa mies on edes sinkku :) 

Vierailija
65/69 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä! Mä luulin kanssa että se on sinkku, eikös se vasta eronnut?

Vierailija
66/69 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on kyllä varsin syötävä. Ja älykäskin vielä. 

Vierailija
67/69 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68/69 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohan se melkein seksikäs mies, jos ois vähän isommat lihakset.Fiksu se ainakin on.

Vierailija
69/69 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on kyllä vapaa mies. kuulemma yksityisesti aika hanka tyyppi. Oletko niin ihastunut, että haluaisit tutustua? minua on ihmetyttänyt kun monet kertoo "tavanneensa facebookissa". Esimerkiksi nykyinen Miss Suomi ja sen tanssijamies. Laitappa sinä nyt Villelle viestiä ja kerro, miten etenee..Ihan testimielessä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme