Tein eilen Tinder-profiilin
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä minkälaista seuraa olet vailla? Toki Tinderissä pystyy keräämään mätsejä. Et vain tee niillä mätseillä mitään ilman aikomusta tavata.
Saa toki kysyä.
Etsin pitkäaikaista seuraa.
Eihän niitä tarvita kuin yksi, jos se on hyvä.
Siis…Jos oot myös itse hyvää parisuhde matskua.Harva mies muuten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä minkälaista seuraa olet vailla? Toki Tinderissä pystyy keräämään mätsejä. Et vain tee niillä mätseillä mitään ilman aikomusta tavata.
Saa toki kysyä.
Etsin pitkäaikaista seuraa.
Oletko itse koittanut myöskin mätsätä? Tinderissä kannattaa olla aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
Mutta entäs jos ei saa edes sitä yhtä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin.
Mutta entäs jos ei saa edes sitä yhtä?
Sitten pitää katsella hiukan kauempaa.
Tässä vaiheessa tulisi tietää omat rajansa sekä nais/miesmakunsa.
Odota nyt vähän aikaa. Ihmiset saattaa olla uudenvuoden tai yleensä ottaen viikonlopun menoissaan vielä eivätkä plärää mitään katalogeja just nyt.
Olet siis mies? Laita ehdottomasti kuvasi profiiliin. Laita hyvä kuva, ei mitään sellaista jossa sieraimet on pääosassa. Kirjoita edes lyhyt teksti jossa kerrot mitä etsit.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis mies? Laita ehdottomasti kuvasi profiiliin. Laita hyvä kuva, ei mitään sellaista jossa sieraimet on pääosassa. Kirjoita edes lyhyt teksti jossa kerrot mitä etsit.
Minulla on kolme kuvaa. Ja tekstikin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kolme kuvaa. Ja tekstikin on.
Minkä tyyppisiä naisia olet koittanut lähestyä? Vaikka haetkin pitkäaikaista seuraa niin oletettavasti haet jotain tiettyä tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Odota nyt vähän aikaa. Ihmiset saattaa olla uudenvuoden tai yleensä ottaen viikonlopun menoissaan vielä eivätkä plärää mitään katalogeja just nyt.
Aatto meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa enemmän se, millainen mies itse on kuin se, mitä hän etsii. Kriteerilistaprofiilit ei saa multa tykkäystä. Toki lyhyesti voi kertoa, etsiikö hetken huvia vai jotain kestävämpää.
N40