Mitä ajattelit tehdä 2080-luvulla?
Sannin 2080-luvulla kappaleen inspiroimana kysyn, että mitä ajattelit tehdä 2080-luvulla?
Minä kasvan varmaankin jo koiranputkea, 2080-luvulla kun täyttäisin 100 vuotta. (Tai no, minut käytetään krematorion kautta ja tuhkat sirotellaan ulkomaille paikkaan, joka merkitsee minulle hyvin paljon).
Kommentit (33)
Olisin tuolloin 92-vuotias, saa nähdä elänkö sinne asti.
Laulan sannin biisiä vanhainkodissa ja muistelen vanhoja. pistän jalalla koreasti jos jalka vielä nousee.
Varmaan olen kuollut tai vanhainkodissa. 2084 täytän 90.
Toivotaan, että kovin moni ei elä 90 - 100-vuotiaaksi! Kuka niitä enää jaksais hoitaa ja kenen verorahoilla?
Olisin 110-vuotias joten aika heikossa hapessa jos elossa olisin.
Kyllä mä makaan mullan alla, jo paljon ennen sitä, oon syntyny 1974.
Varmaan makaan kotonani lähihoitajarobotin hoidettavana. t. 83v vuonna 2080.
Kasvan horsmaa siinä vaiheessa. (olisin 111-vuotias...)
Varmaankin vietän aikaani ulkomailla, jossain lämpimässä ilmastossa.
Suvussa yli satavuotiaita.
Olisin 100+ vuotias. Varmaan alkaisin jäädä eläkkeelle, talo olisi jo varmaankin maksettu ja olisi varaa vähän matkustellakkin :). Olisi varmaan myös aikaa hoitaa lapsenlapsiakin, onneksi lapset tuli hankittua näin mummoiässä :).
Olen toivottavasti pirtsakka ysikymppinen, jolla pää ja jalat pelaa. Ystävillä toivottavasti sama kunto. Paljon lapsenlapsia.
Täytän 100 vuotta jos olen vielä hengissä. Luultavasti en ole.
Olen silloin 86-95-vuotias, eli varmaan vanhainkodissa :D
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:34"]Kyllä mä makaan mullan alla, jo paljon ennen sitä, oon syntyny 1974.
[/quote]
Samoin.
Vissiin kasvan horsmaa, 2080 olisin 112- vuotias. tai mistäs sitä tietää,jos sinne asti elää.
Varmaan pikku hiljaa alan miettimään jos sitä alkaisi siirtyä sinne sateen peittämälle alueelle
Oon 2080-luvulla reilu kasikymppinen joten varmaan istun jossain vanhainkodissa odottamassa kuolemaa.