Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mies ja kontaktit

Vierailija
02.01.2022 |

Missä vaiheessa kaverin miehen kontakteista pitää huolestua? Voiko erilainen kulttuuritausta selittää sen, että itseä heti alkaa ahdistaa/epäilyttää, kun vain kaverin puolisona tuntemani mies viestii mulle henkkoht? Ja suurin kysymys: missä vaiheessa ja miten kaverilleni kerron, jos koen miehensä kontaktit vaivaannuttavina? En halua liioitella mitään, mutta ehdottomasti haluaisin itsekin tietää, jos puolisoni käyttäytyisi epäilyttävästi.

Hyvä kaverini on siis ollut yli 10 v. naimisissa itseään hieman vanhemman, ulkomaalaistaustaisen miehensä kanssa, heillä on 3 yhteistä lasta. Olen aina pitänyt heidän suhdettaan hyvänä. Kaverini oli tosi nuori kun menivät yhteen, eli ainoa vakava suhde hänelle. Kyseinen mies on laittanu mulle nyt lähimenneisyydessä pari kertaa whatsappissa viestiä, oli alkuun asiaakin, mutta jatko vähän turhaa mielestäni. Nyt sitten tuli dm instagramissa, viatonta "moi" hommaa, mutta täysin yhtäkkiä, ja tykkäsi myös mun yli vuoden vanhoista "pose" kuvista instassa. Eikä olla oltu missään tekemisissä ikuisuuksiin, ei tän kaverinikaan kans olla muuta kuin viestitelty.

Mies on ollut aina mun mielestä tosi limainen, ihan liian ystävällinen yms., ei todellakaan tippaakaan viehättävä/kiinnostava - enkä käsitä mitä kaverini hänessä näkee. Mutta tää ei ole mun asia, pääasia että ovat onnellisia! Itse olen aiemmin eronnut, mutta nyt melko vakavassa uudessa suhteessa. Epäilen, että tää kaverin mies ei tiedä mun olevan varattu nykyisin. En luota ihan hirveästi miehiin, joten itselleni heti varoituslippuja tuollaiset random instaviestit. (Vaimonsa ei muuten käytä instaa.) En kuvittele olevani erityisen haluttava tai ihana, vaan eka ajatus oli että ehkä tyyppi kuvittelee mun olevan miestä vailla...Jos hän olisi täysin suomalainen, epäilisin heti että yrittää jotain, mutta tää erilainen kulttuuritausta hämmentää.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän