Vähäseksisessä avioliitossa elävät, mikä ehkäisy?
Ainakin meillä ehkäisyn tarve on hyvin satunnaista, mutta jos siirryttäisiin kortsuun, en saisi tätäkään vähää, mitä nyt. Käytössä on Nuvaring, mutta se tuntuu turhalta, kun taas on mennyt kolme rengasta ilman seksiä. Sivuvaikutukset on vähäiset, mutta ei huvittaisi niitä vähiäkään kärsiä kun seksin määrä on olematon. Mitä te muut käytätte, jos saatte harvoin?
Kommentit (15)
Kondomia tietenkin. Koska mies haluaa ehkäistä, hän hoitakoon ehkäisyhomman itse. Seksiä on jos miestä sattuu huvittamaan. Kerran kuussa tai harvemmin.
Pillerit varmaan joo jos kortsu ei tule kuuloonkaan
Kondomi tietysti. En ala käyttää hormonaalista ehkäisyä, kun herraa haluttaa ehkä kerran kuussa.
Välimatka ja muutamat kerrokset housuja ja alushousuja.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:21"]Välimatka ja muutamat kerrokset housuja ja alushousuja.
[/quote]
Ainiin, minulla on käytössä puuvillaiset maksimalliset alushousut. Niiden lisäksi ei tarvitse edes ylimääräisiä kerroksia. 3
mirena kierukka. halpa kun pitää 5 v
Selibaatti, mitä sitä vähällä tekee, samantien on sitten ilman. Toinen vaihtoehto on parisuhdeterapia ja joku kunnollinen ehkäisy sen jälkeen jos seksielämä palautuu. Yksi hyvä vaihtoehto on myös erota. Jos miehesi ei kortsua suostu satunnaisessa seksissä käyttämään, mitä sä semmosella teet? Saat vielä jonkun taudin siltä, koska jos se ei ole masentunut tai muuten sairas, niin jossakin se sitä seksiä harrastaa.
Nuvaring on älytön ehkäisy jos seksiä harvoin. Tämän hetken kallein valmiste. Meillä tahti vaihtelee, vasektomia tehty 5 vuotta sitten.
Seksiä yleensä 1-2 kertaa kuussa, pari kertaa vuodessa mies innostuu ja silloin ehkä 4 kertaa kuussa. Mun puolesta voisi olla vaikka monta kertaa viikossa. Ehkäisyvälineenä kondomi.
Pillerit