Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAMMAT! Joukossamme on toimittaja...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks noi jutut tosia? Onks suomalaisnaiset todellakin noin itsekeskeisyyden ruumiillistumia?

Vierailija
22/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä otsikoita taas... tssss... "Erosin ’hyvästä miehestä’ 26-vuotiaana ja löysin elämäni miehen. Nyt olemme olleet yhdessä jo viisitoista vuotta, kaksi lastakin on, ja olemme edelleen onnellisia..." Että niin hyvä mies sitten oli oikein!? Kuulostaa vähän kaappilaiskojen luusereiden selityksiltä, samaan kategoriaan kuin nämä lisääntyneet pettämisjutut, mitä on tullut luettua! Ei jakseta eikä viitsitä kotona, niin otetaan ja lähdetään. Vaihtamisesta sen verran, että jos sentään edes eroaa, ennen uutta kumppania, se on laiha plussa se. Muuten tämä on taas vähän näitä juttuja, ettei oikein tiedä mihin tällä pyritään. Ai että on ihan hyviä miehiä olemassa siis!?! :O Noh, olisiko seuraavaksi vaikka kattava reportaasi siitä, miten hyvästä miehestä pitää kiinni!?! Ettei tarvitse vaihtaa? Julkaistaanko tällaisia juttuja koskaan? Aina vaan tällaista pelittämistä, pettämistä ja jättämistä/vaihtamista....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 05:25"]

Näitä otsikoita taas... tssss... "Erosin ’hyvästä miehestä’ 26-vuotiaana ja löysin elämäni miehen. Nyt olemme olleet yhdessä jo viisitoista vuotta, kaksi lastakin on, ja olemme edelleen onnellisia..." Että niin hyvä mies sitten oli oikein!? Kuulostaa vähän kaappilaiskojen luusereiden selityksiltä, samaan kategoriaan kuin nämä lisääntyneet pettämisjutut, mitä on tullut luettua! Ei jakseta eikä viitsitä kotona, niin otetaan ja lähdetään. Vaihtamisesta sen verran, että jos sentään edes eroaa, ennen uutta kumppania, se on laiha plussa se. Muuten tämä on taas vähän näitä juttuja, ettei oikein tiedä mihin tällä pyritään. Ai että on ihan hyviä miehiä olemassa siis!?! :O Noh, olisiko seuraavaksi vaikka kattava reportaasi siitä, miten hyvästä miehestä pitää kiinni!?! Ettei tarvitse vaihtaa? Julkaistaanko tällaisia juttuja koskaan? Aina vaan tällaista pelittämistä, pettämistä ja jättämistä/vaihtamista....

[/quote]Perinteisiä jätä se sika tarinoita, täällähän se jätä se sika kuoro laulaa hoosiannaa päivästä toiseen. Joka ongelmaan ratkaisu:Jätä se sika.

Vierailija
24/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös kirjailija, joka oli kirjoittavinaan dekkaria. Päähenkilönä lievästi epäuskottava naispoliisi, uhrina blogia pitävä nuori tyttö. Harmi kun en muista nimeä, että tietäisin olla lainaamatta enää toista kertaa saman tekijän kirjaa.

Iltapäivälehtien juttuja on aika paljon käännetty suoraan ulkomaalaisista lehdistä, joita ei ole ollenkaan sovellettu Suomeen. Mutta onpa samaan syntiin syyllistynyt Maaseudun Tulevaisuuskin ja tekstissä paha moka: ruotsinkielisestä tekstistä oli käännetty "smörblomma" suomeksi myrkylliseksi "voikukaksi".

Vierailija
25/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 04:50"]Mielestäni narsismin peruspiirteet ovat lähellä skitsofrenian oireita. En tiedä olenko oikeassa ja olenko itse narsisti, tai sitten narsistiseksi luokiteltu käytös liian helposti heijastetaan esim parisuhteessa toiseen osapuoleen. Sen kyllä uskon tietäväni, että olen narsistin jälkeläinen. Sen olen psykoterapioissa 10-vuotta käyneenä sisäistänyt ammattilaisten yhtenevistä mielipiteistä!
[/quote]

Minun isäni on narsisti ja minulla on itselläni skitsofrenia, mutta ei narsistisia piirteitä.

t. teini

Vierailija
26/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 23:12"]No tällä kertaa toimkttaja sentään myönsi, että juttu on av-palstalta. Siinä paskova virpoja-jutussa väitettiin röyhkeästi, että kyseessä olisivat olleet IS:n lukijoiden kommentit ja oli vielä keksitty nimimerkitkin, vaikka kommentit 100% av:lta!
[/quote]

Toisin minä taisin bongata sen kirjoituksen oikeastikkin jossain is:än kommenttiboksista. Voihan se silti olla kopioitu av:lta.

Vierailija
27/34 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So?

Vierailija
28/34 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin lehtijutut hankitaan keskustelupalstoilta.

Tänään av:lla, huomenna iltapäivälehdessä.

Vierailija
29/34 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tämä on Sanoma OY:n palsta. Kustantaa siis tämän kuten iltasanomatkin.

Vierailija
30/34 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho sama aloitus tuli kahdesti! Sori!!
- Ap

Vierailija
31/34 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska toimittaja. No kai no hommat noinkin hoituu.

Vierailija
32/34 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut ensimmäinen kerta, kun toimittaja kopioi kirjoittamaani tekstiä suoraan juttuunsa. Pitäisi varmaan alkaa pitämään blogia, jos haluaisin jonkinlaisen tekijänoikeudenkin teksteihini. Ehkäpä kuitenkin helpompaa on vain jättää kirjoittelematta yleisille palstoille ja palata niille, jotka ovat pienemmän piirin tiedossa ja rekisteröitymisen takana. Sellaisiin olen kirjoittanut ihan pitkiäkin, laadukkaita ja jäsenneltyjä tekstejä, joutumatta kopioinnin uhriksi.

Onko teillä muilla muuten kirjailijatuttavia? Minulla on yksi, ja pidän kieltämättä vastenmielisenä sitä ajatusta, että hän saattaa napsia kirjaansa tapahtumia elämästäni ja minun pitkään ja huolellisesti pohdittuja analyysejani niistä. Tuttavuutemme on tästä syystä viilenemään päin. Elämäni on sikäli poikkeavaa ja monen ulkopuolisenkin mielestä mielenkiintoista, että saattaisin joskus itsekin haluta kirjoittaa siitä.

Oma asenteeni toisaalta ärsyttää itseäni (olisihan se kohtuutonta, jos pidettäisiin yleisesti moraalittomana että kirjailija ottaa teoksiinsa palasia tuntemiensa ihmisten elämästä), toisaalta katson että se on ihan järkevääkin. En saa oikein ratkaistua, mitä mieltä lopulta olisin tästä aiheesta. Kohtalotovereita?

Vierailija
33/34 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä kertaa toimkttaja sentään myönsi, että juttu on av-palstalta. Siinä paskova virpoja-jutussa väitettiin röyhkeästi, että kyseessä olisivat olleet IS:n lukijoiden kommentit ja oli vielä keksitty nimimerkitkin, vaikka kommentit 100% av:lta!

Vierailija
34/34 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on uutinen, ihme juoruilua. "Av-mammat puhuu erosta". Ketä kiinnostaa mitä ihmiset puhuu internetissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi