Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAMMAT! Joukossamme on toimittaja...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:26"]

Nykyisin lehtijutut hankitaan keskustelupalstoilta.

Tänään av:lla, huomenna iltapäivälehdessä.

[/quote]

Vierailija
2/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 22:33"]

Laiska toimittaja. No kai no hommat noinkin hoituu.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on älykäs jyrä, joka rikkoo ympäristön.

Vierailija
5/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään maailmassa pärjää vain narsisti. Ainoastaan narsisti jaksaa piiskata itsensä yritysmaailman huipulle saadakseen vertaistensa ihailua ja hyväksyntää. Tästä on myös tutkimus joten korjaan samalla väitteen, että "Narsisteja löytyy eniten Korkeilan mukaan yhteiskunnan alaluokista, huonommin toimeentulevien ja rikollisten joukosta. " eri asia jos sanottaisiin "suhteessa eniten"

Vierailija
6/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä sanat kuvailemaan tuota ihmistyyppiä.

Vierailija
7/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni narsismin peruspiirteet ovat lähellä skitsofrenian oireita. En tiedä olenko oikeassa ja olenko itse narsisti, tai sitten narsistiseksi luokiteltu käytös liian helposti heijastetaan esim parisuhteessa toiseen osapuoleen. Sen kyllä uskon tietäväni, että olen narsistin jälkeläinen. Sen olen psykoterapioissa 10-vuotta käyneenä sisäistänyt ammattilaisten yhtenevistä mielipiteistä!

Vierailija
8/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran näissä IS:n hömppäjutuissa oli asiaa ja olen sentään lukenut tätä julkaisua vuodesta 1912, kun titanikki uppos.

Vierailija
9/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo, uutista lukiessani huomasin, että töissä on juuri tuollainen persoona. Vuosia on muita laittanut matalaksi, kokee itse olevansa superhyvä, osaa olla todella ilkeä ja korostaa vain itseään.

Vierailija
10/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein juuri narsisti sairastuttaa myös läheisen. Uhkailee, vähättelee, kiristää, kieroilee, eristää, haukkuu ja jälkeenpäin ei muista tehneensä mitään väärin. Parisuhteen päättyessä uhkailee tuhota toisen elämän ja usein myös yrittää tehdä niin. Kyse ei ole ilkeydestä vaan pitkälle suunnittellusta toisen ihmisen täydellisestä tuhoamisesta.

Vierailija
11/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1429508597662.html

Tarviiko sitä sitten kattoa jos joku kaivaa nenää?

Vierailija
12/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaisi olla hirviön kanssa samassa koneessa...

Vierailija
13/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 04:55"]

Mua pelottaisi olla hirviön kanssa samassa koneessa...

[/quote]

Viereeni sattui kerran ranskalainen lihava mies joka päästeli haisevia pieruja. Eikä edes hävennyt!

Vierailija
14/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on saanut PALSTATILAA!

Oikeat uutiset ovat vähissä.

Vierailija
15/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei välttämättä tarvitse mennä lentokoneeseenkaan........ Näitä nenänsä kaivajia ja räkäpallon pyörittäjiä nimittäin tapaa ihan maanpinnallakin kaupunkimme julkisissa liikennevälineissä. Viimeisin kokemukseni on noin viikon takainen........metrojunassa eteeni istui 20-30vuotias "tyllerö", joka "aikansa kuluksi" ryhtyi kaivamaan nenäänsä ja pyyhki pyörittämänsä räkäpallerot sifonkisen hameensa helmoihin.......ja tietenkin poistuessaan metrojunasta, tarttui niillä räkäisillä käsillään penkkiin ja tankoihin...... Ällöttäväähän tuollainen on, mutta onneksi maanpinnalla kulkevasta liikennevälineestä pääsee poistumaan, jos kanssamatkustajan sikailua ei kestä..........ja tietenkin........on hyvä muistaa, että ei paljain käsin koske ihan kaikkiin paikkoihin ja muistaa pestä kätensä...... Näitä sikailijoita siis löytyy ihan mistä vaan...

Vierailija
16/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 04:45"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
17/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja trollailen juuri tuollaisiin avauksiin ties mitä, esiinnyn esim. naisena. IS tietenkin nielee kaikki minunkin höpinät ilman minkäänlaista kritiikkiä ja toitottaa niitä tuolla totuutena. Liisa 35v ei välttämättä ole Liisa vaan Mikko, parikymppinen trolli.

Kertoo noiden iltapäivälehtien nykytasosta kaiken olennaisen, roikutaan jossain keskustelufoorumeilla jotka ovat täynnä trolleja ja muita pönttöjä, heidän jutuissaan ei välttämättä ole yksikään sana totta.

Vierailija
18/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on myös psykiatreja ja muita ihmismielen ihmettelijöitä. Kannattaisiko rajoittaa kiroilua, haukkumista ja haistattelua.

Vierailija
20/34 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneella on pas...... loppu ja sitä rataa. Olkaa ihmiset kiitollisia siitä mitä teillä on. Muuten ette koskaan voi olla onnellisia, edes pätkittäin. Jonkun ihmeellisen asian jahtaaminen on loputon suo....

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1429504501795.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi