Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla työnvälttelijan kaveri?

Vierailija
02.01.2022 |

Eli sellaisen joka vain on työttömänä, eikä hae työpaikkoja?
Kokee että haluaa mieluummin oleskella, kuin herätä joka aamu klo 6

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo koska olen itsekin sellainen

Vierailija
2/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sellaisen mitä köyhiä halveksuvan riistokokkarin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo koska olen itsekin sellainen

Aika luuseri.

En ikinä voisi olla tuollaisen kaveri, joka elää muiden rahoilla.

Vierailija
4/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä olo on ainoa tapa äänestää kun muut tavat ovat rikki. 

Vierailija
5/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Välttelee varmasti montaa muutakin asiaa kuin työtä. 

Vierailija
6/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että meillä olisi oikein mitää juteltavaa. Olen ollut yrittäjänä yli 10 vuotta ja tykkään työstäni. Töitä olisi vaikka kuinka paljon tällä alalla ja en oikein ymmärtäisi miksi joku jää vain makaamaan himaan tukien varassa, kun elämässä voisi olla hyvää sisältöä työn kanssakin ja niin paljon kuin haluaa.

Vierailija
7/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että meillä olisi oikein mitää juteltavaa. Olen ollut yrittäjänä yli 10 vuotta ja tykkään työstäni. Töitä olisi vaikka kuinka paljon tällä alalla ja en oikein ymmärtäisi miksi joku jää vain makaamaan himaan tukien varassa, kun elämässä voisi olla hyvää sisältöä työn kanssakin ja niin paljon kuin haluaa.

Mikä ala?

Entä työnkuvasi tarkemmin?

Vierailija
8/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä jos on tavallinen veronmaksaja, siis se, joka kaiken tässä yhteiskunnassa kustantaa? Ei yksin, vaan yhdessä samanlaisten, harmaaseen massaan kuuluvien kanssa. Työ on raskasta, palkka ei rikastuta. Verot on kovat.

Vierailija
9/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No entä jos on tavallinen veronmaksaja, siis se, joka kaiken tässä yhteiskunnassa kustantaa? Ei yksin, vaan yhdessä samanlaisten, harmaaseen massaan kuuluvien kanssa. Työ on raskasta, palkka ei rikastuta. Verot on kovat.

Kuvailemasi ihminen ei olekaan riistokokkari. Riistokokkari vaatii tukien leikkauksia ja näiden vastineeksi työntekoa koska on laiska maksamaan oikeaa palkkaa.

Vierailija
10/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin välttelee töitä työttömänä kuin töissä. Sellaisen työkaveri on kamala olla, joka ei tee omaa osuuttaan.

Vierailija
11/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut kun vuosia sitten sellaiseen törmäsin. En ymmärtänyt ajatusmaailmaa en mitenkään päin.

Kuka ihmistä kantaa ellei hän itse?

Yhteiskunta? Joo tiettyyn pisteeseen, vastuu on lopulta ihmisellä itsellä. Mitä sellaisen ihmisen päässä liikkuu joka vakaasti uskoo voivansa olla ilman vastuita? Minulle kaikki eikä mitään takaisin.

Säälin. On tuokin elämä. Olla jonkun armoilla ilman mitään oikeaa sisältöä. Ja kyllä jättää tekemättä paljon muutakin.

Vierailija
12/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä halveksun työn välttelijöitä. Kollegani on tällainen. Hän haluaa vain olla tekemättä mitään töitä. Teeskentelee tekevänsä jotain. Kun jää kiinni siitä että olisi pitänyt tehdä jotain tulee meriselityksiä. Halveksun tällaista käytöstä!

Vierailija
13/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin välttelen vuorotyötä, aikaisia aamuvuoroja, huonosti palkattuja töitä, nollatuntisopimuksia ja vuokrafirmoja. Asiallisia töitä en välttele, mutta niihin on vaikea päästä.

T. Työtön

Vierailija
14/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin. Ei hän sovi työelämään, parempi vaan kaikille jos on työttömänä.

Meillä on kivaa yhdessä, ei mietitä työasioita.

Vierailija
15/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailemasi ihminen ei olekaan riistokokkari. Riistokokkari vaatii tukien leikkauksia ja näiden vastineeksi työntekoa koska on laiska maksamaan oikeaa palkkaa.

No enpä niin väittänytkään.

Mutta kiusatessasi omasta mielestäsi riistokokkaria loisimalla satutatkin minua, tavallista veronmaksajaa.

Vierailija
16/16 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala?

Entä työnkuvasi tarkemmin?

Eipä taas tullut tähänkään vastausta.

Eli paskanpuhuja