Mitä enemmän nainen harrastaa seksiä, sitä kehittyneemmät aivot
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkijat-selvittivat-mita-seksi-tek…
Mitä enemmän nainen harrastaa seksiä, sitä paksummaksi hänen aivojensa tietty osa-alue on kehittynyt. Syy-seuraussuhde jäi tutkijoilta kuitenkin hämärän peittoon.
Enemmän seksiä harrastaneilla naisilla on kehittyneemmät aivot. Näin totesi Journal of Neurosciencessä julkaistu tutkimus, jossa tutkittiin kosketuksen ja aivojen kehityksen yhteyttä, kertoo New York Post.
Aivokuvista selvisi, että stimulaatio aktivoi naisilla somatosensorista kuorikerrosta, siis aivoaluetta, joka prosessoi kaikkialta kehosta tulevia aistimuksia. Aivoista kyettiin osoittamaan "genitaaleihin erikoistunut" alue.
Aivoalueen paksuutta mitattiin. Niillä naisilla, jotka olivat ilmoittaneet harrastaneensa eniten seksiä, alue oli paksuin. Tutkimuksessa ei kuitenkaan kyetty selvittämään, saiko suurempi aivoalue naisen harrastamaan enemmän seksiä, vai päinvastoin. Tutkijat epäilivät jälkimmäistä, mutta asiaa täytyisi tutkia kokein.
Kommentit (18)
Oujee. :)
Vanha vaimo, yöllä naksuteltu viimeksi
haa.
No täähän tasapainottaa kummasti suomalaisten naisten etumatkaa miehiin nähden nuoruusvuosina.
Koska myöhemmin nussimisen sijaan itkevät täällä, niin aivot surkastuu.
Ai mutta saakeli. Eihän me miehetkään päästä bylsimään....
Ilmankos palstan uliukkelit hakee neitsyitä.
Maksulliset ovat siis huippuälykkäitä. Nehän harrastavat tuhansien kanssa seksiä.
Eipä ihme, etyä miehillä on looginen päättelykyky huippua, kun nuoresta pitäen käsikäy päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme, etyä miehillä on looginen päättelykyky huippua, kun nuoresta pitäen käsikäy päivittäin.
Tuohon kun lisää vielä,aivojen kehitysvaiheen ”useamman kerran päivässä”…
Huh. Mun aivot siis tuskin mahtuu kallon sisään, masturboin sen verran paljon kyl.
Vierailija kirjoitti:
Maksulliset ovat siis huippuälykkäitä. Nehän harrastavat tuhansien kanssa seksiä.
Ehkä ei kuitenkaan. Tuossa oli kyse klitoriksen stimuloinnista. Tuskinpa kukaan asiakas siitä maksaa, että seksinmyyjä nauttii.
No tämä selittää paljon! Olin nuorena tyhmä ja nyt päälle kolmikymppisenä jo hyvinkin fiksu.
Täytyypä lähteä tästä tekemään nuorista kokemattomista tyhmistä naisista viisaita. Taidan olla itseasiassa hyväntekijä niitä pannessani.
Omakohtaisesti veikkaan, että älykkäät haluaa enemmän. Minut on todettu testeissä älykkääksi ja olen hyvinkin seksuaalinen. Seksiä en valitettavasti saa yleensä tarpeeksi, nyt sinkku. Ja seksisuhteet on ok, kun ajattelen usein enemmän järjellä kuin tunteella. Kyllä minulla tunteitakin toki on, mutta pystyn myös harrastamaan seksiä ihan seksinä. Siinä saa sen seksuaalisen tyydytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kuitenkaan. Tuossa oli kyse klitoriksen stimuloinnista. Tuskinpa kukaan asiakas siitä maksaa, että seksinmyyjä nauttii.
Kyllä minä sen transnaisen "klitoriksen" aina pystyyn olen imenyt. Täytyy antaa naisille nautintoa että pystyvät panemaan mua naaliin. Kyllä siitä ilosta maksaa mielellään. Olen hyväntekijä ja ajattelen aina h u o r a n onnellisuutta.
En usko. Otsikko on jo aika sovinistinen, samaan tulokseen se nainen tulisi yksin tehdessä.
Taidankin lähteä tästä kehittämään aivojani. Toimiihan tämä myös sooloseksissä, vai harrastanko vaan huvin vuoksi? Terveisin ruma nainen, jota kukaan ei halua
Vierailija kirjoitti:
harvemmin olen heissä tyhmiä kohdannut...
Eihän tuossa ollut mitään kehittyneisyydestä, ainoastaan koosta puhuttiin. Iso ihminenkään ei ole kehittyneempi kuin pieni, se on vain isompi.
Amikset on halukkaampia ja parempia kuitenkin panemaan kuin akateemiset, joten tällä somatosensorisella kuorikerroksella ei ainakaan älykkyyden kanssa ole yhteyttä.
Ei se järvi kulu, mutta aivot rapistuu?