Seiska: Samuli nähtiin ostamassa lukkosulaa Nesteeltä.
Mahtoiko Samulin lukot olla jäässä? Seiskalle supateltiin...Ei jumalauta!
Kommentit (16)
Ohhoh. Voi kamala sentään. Kerran oli Kape Aihisesta juttu seiskassa, kun piti hetken autoaan käynnissä Helsingin ökyalueella. Oikein oli kuvakin kun Kape meni autoonsa 😂😂
Luen todellakin, en olisi muuten tätä tärkeätä uutista tiennyt. -ap
Jotkut käyttävät lukkosulaa tyrmäystippoina.
Ihmettelin tätäkin kuvaajaa joka Nannaa on saunassa kehdannut kuvata ja lehden toimittajalle rahan toivossa lähettää. Aivan h-vetin törkeää, en ikinä itse alentuis tälläiseen. Ovatko näitä kuvia napsivat vajaampia kuin me normaali-ihmiset? Minusta ovat.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Viikon-Kaak-juorut-Kohuparilla-kirea-laua…
En ois kyllä ikuna Samulista uskonut, huh huh.
Minäpä näin seitussa hurjan kuvan! Lauri Tähkä tankkasi autoaan🤤
Hurjaksi on maailma mennyt kun mies ei saa ostaa lukkosulaa ilman, että siitä tulee uutinen lehteen/nettiin.
Terveisin Naispelko28
Kuka on Samuli? Joku kaappihomo nimensä perusteella ilmeisesti.
Boikotoidaan seiskaa niiiiin pitkään kunnes Rita Tainola kertoo kaiken...
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin tätäkin kuvaajaa joka Nannaa on saunassa kehdannut kuvata ja lehden toimittajalle rahan toivossa lähettää. Aivan h-vetin törkeää, en ikinä itse alentuis tälläiseen. Ovatko näitä kuvia napsivat vajaampia kuin me normaali-ihmiset? Minusta ovat.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Viikon-Kaak-juorut-Kohuparilla-kirea-laua…
Sinähän olet aivan samanlainen kuin kuvaaja tai vielä pahempi, kun levität kuvaa täällä kenenkään pyytämättä.
Hyvä, tämä oli hyvä uutinen, kovalla pakkasella meidän ulko-oven lukko ei tahdo mennä lukkoon ja olen miettinyt vieläkö maailmassa tehdään lukkosulaa. Ilmeisesti tehdään vai kertooko uutinen löysikö Samuli lukkosulaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, tämä oli hyvä uutinen, kovalla pakkasella meidän ulko-oven lukko ei tahdo mennä lukkoon ja olen miettinyt vieläkö maailmassa tehdään lukkosulaa. Ilmeisesti tehdään vai kertooko uutinen löysikö Samuli lukkosulaa?
Siinäpäs vasta avuton ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpäs vasta avuton ihminen.
Miten niin, lämpimällä vesipussilla olen lukkoa lämmittänyt, että olen saanut lukkoon. Sitten on taas pakkaset lauhtuneet ja asia unohtunut. Mielestäni en ole avuton.
Se on pienestä kii, totesi Edelman kun meni kuselle.