muita vulvodyniaa sairastavia?
Sain tänään diagnoosin vulvodyniasta. Lähete tuli fysioterapiaan, kipulääkereseptin ja e-pillerit lopetettiin. Lisäksi 9 kk seksikielto. Miten teitä muita on hoito auttanut? Voiko se auttaa jo tuossa 9 kk:sa? Onneksi mies on tukena, olen itkenyt tänään paljon mutta onneksi mies tukee ja toivon että asia ratkeaa pian. Mietin myös, että jos vulvodyniani johtui noista pillereistä niin kuinka kauan ne pitää olla lopetettuna, ennenkuin vaikutuksen näkee?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:42"] Maksa huorissakäynnit miehellesi. Sitten voit miettiä mistä miesvihasi kumpuaa, miesviha oirehtii fyysisesti. [/quote] Mies ei hyväksy maksullista seksiä eikä pettämistä. Hän suhtatuu vakavasti valaansa myötä-ja vastoinkäymisissä. ap [/quote] Tai sitten mies sanoo sen, mitä vaimo haluaa kuulla. Tietänee sen, että totuuden sanomalla ei kuitenkaan saisi lupaa huorissa käymiseen.
[/quote]
ei.. :) Olen onneksi löytänyt ihanan ja hyvämoraalisen miehen. Mies jo seurusteluaikana tuomitsi kaiken maksullisen seksin ja oli mukana järjestössä joka auttaa naisia ja miehiä ulos prostituutiosta. En voisi parempaa ja ihanempaa miestä löytää. ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:51"]
En osaa auttaa sinua, mutta tahdoin vaan sanoa: älä välitä näistä miesvihaaja -viesteistä, höpöhöpö- diagnoosien huutajista ja muista. Kannattaa ehkä etsiä neuvoja ja vinkkejä vähän fiksummilta palstoilta. Myös nuo seksivinkit kannattaa jättää huomiotta, te miehenne kanssa tiedätte itse parhaiten miten jatkatte seksin suhteen.
[/quote]
Kiitos :) Tämä taitaa tosiaan olla väärä palsta. Viimeksi kun kävin täällä niin meno oli aikalailla erilainen. ap
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:51"]
En osaa auttaa sinua, mutta tahdoin vaan sanoa: älä välitä näistä miesvihaaja -viesteistä, höpöhöpö- diagnoosien huutajista ja muista. Kannattaa ehkä etsiä neuvoja ja vinkkejä vähän fiksummilta palstoilta. Myös nuo seksivinkit kannattaa jättää huomiotta, te miehenne kanssa tiedätte itse parhaiten miten jatkatte seksin suhteen.
[/quote]
Juuri näin! Jotkut keskenkasvuiset omasta mielestään maailmaa nähneet naskalit eivät ymmärrä, että oikeasti joku voi pahoittaa noista viesteistä mielensä vähän harmistusta enemmän.
Olen joskus lukenut Tulva-lehteä, siinä ilmoitetaan volvodyniaa sairastavien tukiryhmästä, joka kokoontuu Helsingissä. Jos satut olemaan sieltäpäin, kannattaa ehkä osallistua!
Mullakin on varmaan vulvodyynia. Mut näillä dyyneillä nyt mennään.
Saattaahan se Triptyl auttaa siinä määrin, ettei tarvitse seksitaukoa pitää 9 kuukautta?
Onko sitä seksiä ihan pakko harrastaa? Nämä jos mitkä ovat totisesti niitä ensimmäisen maailman ongelmia.
Itselläni en kipulääkettä saanut eikä laitettu seksikieltoon, pillerit kehotettiin lopettaan mutta en lopettanu omista syistä ja fysosta sain parhaimman hoidon, se autto, sähkö meinaan