Ärsyttävimmät biisit?
...Mitkä saa pään kiehumaan, vaihtamaan kanavaa jne.
Kommentit (63)
Cheekin ihan uusimmat esim flexaa... Miks cheek ihme ääntelyitä tekee xD
Se ihme "reggae"tyyppi Aurora. En tajua miten sillä äänellä on päässyt radiosoittoon. Ihan hirveätä. Toinen on Neljä ruusua mikä biisi vaan, vaihtuu kanava heti.
Erin: Toiset mimmit
Mulla ei ole tapana ärsyyntyä yksittäisistä biiseistä mutta tämä biisi tekee sääntöön poikkeuksen. Aivan s*tanan ärsyttävä rallatus, Erinin ääni on ihan uskomattoman rasittavan kuulonen juuri tässä biisissä.
Kaikki suomiräp tms biisit nykyään.
Kukkurikuu ja Sinä olet minun siskoni.
Kaikki Kotiteollisuus ja Volbeat, hyi olkoon.
Sanni ja välillä Haloo Helsinki. Kaikki hönkivät ja/tai nasaaliäänellä laulavat naisartistit.
Jäätelökesä kiekuja Maaritin esittämänä.
Kuustosen koko tuotanto.2080 luvulla,Sanni?
Kaikki Jenni Vartiaisen huokailut.
Jannan biisit. Tytöt lähtee tanssimaan on ihan pohjanoteeraus jo biisinä saati sitten Jannan laulu siinä. Aaaarrrrgggghh.
Janna. Ekan kerran kun kuulin sen ekan biisin luulin että sen laulaa Antti Tuisku.
Nämä kaksi: Jukkapoika ja Jenni Vartiainen.
Beibi - Haloo Helsinki
Ur Cool - SAARA
Useimmat Maija Vilkkumaan biisit
Se "mun täytyy saada kuulla aina välillä sulta että oon kaunis..." !!! Hyi jumaliste että tuo biisi oikeesti ottaa arvoon
Kasmirin ja Saaran Vauvoja. Molemmat on ärsyttäviä, yhdessä siis tuplasti. Sannin kaikki biisit, mutta varsinkin Pojat. Argh.
Kaikki, siis aivan kaikki mitä suomipop soittaa on ärsyttävää kuunneltavaa. En voi käsittää miten ne biisit voi olla niin suosittuja, kun ne on ihan täyttä kuraa.
Papitsiinin raararaa, aina tekee mieli antaa pajavasarasta ratiolle kun tuo rääkyminen alkaa.
Suurinosa tämän hetken listahitit!
Kaikki Sannin biisit