toikohan myös ulkonäkö vihreiden Antero Vartialle ääniä?
http://anterovartia.com/antero/
Ensikertalainen sai ison äänisaaliin. Jokseenkin tuntematon tyyppi minulle.
Onhan tuo komea, mutta äänestin vihreää naista kuten yleensä.
Kommentit (38)
Se oli jossain telkkariohjelmassa, miellyttävän oloinen ja näköinen, siitä varmasti ääniä
Valtava somekampanja ja rummutus Helsingissä löivät läpi.
Ja kuulemma lähes kaksi metriä pitkä. Pitkät miehet ovat ennenkin päässeet pitkälle politiikassa. Jotkut ihmiset uskovat pituuden tuovan pätevyyttä.
Toivotan onnea Vartialle, hyvä että vihreät petrasivat nyt.
Kadonneen jäljillä -ohjelmassa vaikutti sympaattiselta, empaattiselta, asiantuntevalta, rohkaisevalta ja silti rennolta. Upeat islantilaiset piirteet näkyy ulkonäössä. Hyvä koulutus ja talousasiantuntemusta. Mattolaituri on suosittu ja menestynyt yritys. Tuntee paljon julkkiksia, jotka kampanjoivat ystävänsä puolesta. Sai huiman äänisaaliin viime eurovaaleissa ja sen kampanjan myöntä tunnettavuus kasvoi.
Taitavasti valittu puolue. Republikaaneissa hukkuisi massaan mutta tuolla on noilla spekseillä sankari.
Kadonneen jäljillä -ohjelmasta minulle tuttu. Sen perusteella huikean mukava turvallisenoloinen mies. Kun häneen yhdistyy ilmeisesti myös sopiva asiantuntemus, niin hyvä homma että meni läpi.
Miksei. Samaahan voisi miettiä esim. Kokoomuksen äänikuningatar Jaana Pelkosen kohdalla.
Olen lyhyesti jutellut Vartian kanssa, ja hän oli empaattisen ja rauhallisen oloinen. Ulkonäössäkään ei ole valittamista. Mutta on hänellä oikeasti talouspoliittista ymmärrystä myös.
aivan varmasti.
olis kiva kuulla jonkun vihreiden kannattajan suusta, mikä vihreiden ideologiassa puhuttelee heitä.
Mä harkitsin Vartian äänestämistä. Pätevän oloinen ja oli haastattelussa luonteva ja asiallinen. Yksi toinen vihreä tuntui kuitenkin enemmän omalta ehdokkaalta. Se ei kylläkään päässyt, joten onneksi Vartia pääsi. Myönnän että onhan toi ihan komea, mutta vähän kylmän näköinen. Ei siis mua sytyttäisi.
Ei ole hintti. Esitti back in the days Kalle Laitelan inttipoikaystävää Kuismaa Salatuissa Elämissä.
Ihana oli! Kävi Viikissä leikkipuistossa ennen vaaleja. Oli ainoa puolue, joka kävi, niin äänestin Vartiaa.
Ihastuin Antero Vartiaan jo kauan kauan sitten kun näytteli salkkareissa :D Nyt näkee varmaan entistä enemmän medioissa. Jos asuisin Helsingissä, olisin varmaan äänestänyt Vartiaa, nyt ääni meni persuille.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 16:15"]Ihana oli! Kävi Viikissä leikkipuistossa ennen vaaleja. Oli ainoa puolue, joka kävi, niin äänestin Vartiaa. [/quote] Taas löytyi pätevä syy äänestää ehdokas eduskuntaan asti. Voi Luoja. Ei mitään väliä talouspoliittisella osaamisella, suhtautumisella pienempiosaisiin jne.. Mutta v* kun tää kävi leikkipuistossa!
[/quote]
Huoh. Vartiahan on opiskellut taloustieteitä ja yrittäjä mutta juu, ei tietenkään tiedä talousasioista mitään koska on hyvän näköinen ja ollut telkkarissa.
[/quote]
Eikä vain opiskellut aan myös vienyt päätökseen, sillä on kauppatieteiden maisterin tutkinto. Mutta seksistit ei kässää, ei. Nätti ei voi olla fiksu. Eikä julkkis voi olla fiksu.