Millaiset ihmiset äänestävät vasemmistoa? entä vihreitä?
Kommentit (26)
Ainoa oikea vihreä on Pentti Linkola!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:19"]
Ainoa oikea vihreä on Pentti Linkola!
[/quote]
Ripaus Linkolaa ja Paloheimoa tekisi kyllä nykyvihreille ihan hyvää. Sitten kun vielä idealistisen haihattelun sijaan lähestyttäisiin politiikkaa pragmatismin kautta ja lainattaisiin jostain lisää talous- ja ulkopoliittista osaamista niin alettaisiin puhua sellaisista vihreistä, joita minäkin voisin äänestää.
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="20.04.2015 klo 14:05"]Tyypillinen hyysäri on alle 30-vuotias mies tai minkä tahansa ikäinen nainen, joka asuu maahanmuuttajavapaalla alueella. Jos hänellä on yliopistollista koulutusta, se on hyvin harvoin teknilliseltä tai luonnontieteelliseltä alalta.
Tyypillinen vihreiden äänestäjä on akateeminen Helsingin seudulla asuva.
[/quote]
Halusin tällä siis korostaa, että vain osa äänestää Vihreitä hyysäyksen takia. Vihreät ajavat myös mm. perustuloa, transujen sterilointipakon poistamista, eutanasian ja kannabiksen laillistamista ym.
Äänestin vihreitä. Olen 25-vuotias nainen, asun pääkaupunkiseudulla, en ole akateemisesti koulutettu ja äänestin näin, koska erityisesti ympäristö asiat ovat minulle tärkeitä.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 14:41"]
Äänestin vihreitä. Olen 25-vuotias nainen, asun pääkaupunkiseudulla, en ole akateemisesti koulutettu ja äänestin näin, koska erityisesti ympäristö asiat ovat minulle tärkeitä.
[/quote]
Miksi asut pääkaupunkiseudulla, jos ympäristöasiat ovat tärkeitä?
Tähän kun vielä saisi vastauksen.
Sairaat