Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukauden 'kiristys' !!

Vierailija
20.04.2015 |

Eli juuri nyt olisi sopiva aika pienelle dieetille, muutama kilo tullut lisää talven aikana. Minua motivoi tälläiset ajanjaksolliset tavoitteet, ei tietenkään tarkoita, että kk päästä palaisin vanhoihin tapoihini. Tarkoitus olisi vain tämä kk vetää suht tiukasti. Tiukka startti pois mässättelyn maailmasta.

Eli suunnitelmanani olisi vähintään 4 (mielellään 5) lenkkiä per viikko, silloin tällöin myös lihaskuntoa kotona omalla painolla. Kalorit per pvä n. 1600 (aiemmin söin 'nromaalisti' n. 2000, mutta paino ei sillä liikahda:( olen lyhyt). Tähän kuukauteen kuuluisi per viikko 1 korkeakalorisempi päivä. Ja vappu olisi poikkeus .( siinä menee luultavasti se to ja pe einiintarkkaan..). Kun vapusta en aio tinkiä niin kannattaisiko mielestänne minun mennä muute tämä koko aika suht tiukkaan eikä noita korkeakalorisempia päiviä olisikaan tms?? Putoaako tästä nyt se pari kiloa?

Ja teille ennakkoluulollisille niin teidän pystyväni tähän kurinalaisuuteen. Ja en kaipaa kommenteja miten kuukauden 'startit' on ihan tyhjän kanssa etc.

Fiksuja kommentteja ja vinkkejä, jakakaa kokemuksianne yms:) 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla