Kuinkakohan kauan Peruusuomalaisi äänestäneiltä kestää
huomata, että Kreikan lainarahat eivät tipahda heidän tililleen aamulla? Veikkaan että pettymys tulee olemaan suuri.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"]
Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita.
[/quote]
Mikä kansainvälinen sopimus määrää turvapaikanhakijoiden minimimäärän? Mitä tapahtuu, jos hakijoita ei ole riittävästi?
[/quote]Dublinin sopimus. Ja avun tarvitsijoita on riittävästi. Älä pelkää. Suomella on jo nyt huono maine EU:n sisällä siksi, että Suomi jättää automaattisesti käyttämättä ns. humanitääristä lauseketta ja on esim. käännyttänyt traumatisoituneita kidutettuja ja sodan jalkoihin jääneitä vammaisia takaisin kotimaahansa. Hyvä me.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:41"] [quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"]Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita. [/quote] Kyllä voidaan lopettaa höpöhöpö oleskelulupien myöntäminen elintasopakolaisille (yli puolet hakijoista) aivan hyvin. [/quote]Et selvästikään ole asioista perillä. Suomella on Euroopan tiukimpiin kuuluva maahanmuuttopolitiikka. Turvapaikanhakijoita ja pakolaisia otetaan vastaan niin vähän kuin voidaan. Jos määriä pienennetään joudutaan irtautumaan kansainvälisistä sopimuksista ja joudutaan mustalle listalle eikä enää yksikään länsimaa suostu olemaan tekemisissä valtion kanssa joka sysää kansainväliset vastuunsa muiden harteille. [/quote] Joo mutta vaihtoehtona esim. vasemmistolaisten aie ottaa vain LISÄÄ näitä pakolaisia....?! No thanks
[/quote]
Kukas vasemmistolainen näin on päättänyt?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:54"]
Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita.
[/quote]
Mikä kansainvälinen sopimus määrää turvapaikanhakijoiden minimimäärän? Mitä tapahtuu, jos hakijoita ei ole riittävästi?
[/quote]Dublinin sopimus. Ja avun tarvitsijoita on riittävästi. Älä pelkää. Suomella on jo nyt huono maine EU:n sisällä siksi, että Suomi jättää automaattisesti käyttämättä ns. humanitääristä lauseketta ja on esim. käännyttänyt traumatisoituneita kidutettuja ja sodan jalkoihin jääneitä vammaisia takaisin kotimaahansa. Hyvä me.
[/quote]Niin ja sitten on se pakolaiskiintiö: 750/ vuosi. Taitaa olla pienin kiintiö kaikista. Valtaosan pakolaisvirrasta ottaa vastaan ja hoitaa maailman köyhimmät maat. Mutta onhan tämä somaliongelma nyt suomessa ihan hirmuinen. =P
Suomessa valta pitää olla suomalaisilla. Seuraavan kerran ps voittaa vaali n. 35 % kannatuksella
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:45"]
[/quote]
[/quote]
EU:n talutushihna määrää, ja sanktioksi näitä rikastuttajia työnnetään tänne viisinkertainen määrä runsaan uhkasakon voimin.
[/quote]
Ja suomi ilmoittaa ehkä eroavansa Eu:sta...saadaan heti erikoisoikeus olla ottamatta.
[/quote]
[/quote]
Ihan totta. Mulla tekee fyysisesti pahaa, kun mä mietin tätä
http://yle.fi/uutiset/jopa_700_ihmista_hukkui_kun_siirtolaislaiva_kaatui/7938170
ja saman aikaan, samana päivänä, Suomessa perussuomalaisia uhoamassa sekä kehitysavun lopettamisella että pakolaisten määrän leikkaamisella.
Noi ihmiset on jonkun lapsia, äitejä ja isiä. "Mutta kun mä haluun, että mä saan aina vaan lisää, ei mun tarvii muille antaa."
Kuinkahan kauan aloittajalta kestää huomata että hän nussii nyt omaa tekemäänsä olkiukkoa anukseen.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"]Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita. [/quote] Mua henk.kohtaisesti kiinnostaa vain Suomen nostaminen suosta, johon keput/kokkarit/vasurit/demarit yms. ovat ajaneet. Nuo sinun kriteerisi ovat sivuseikkoja tällä hetkellä
[/quote]Niin ja perussuomalainen talousosaaminen nostaa Suomen suosta? HAHAA! =D Teuvo Hakkarainen valtiovarainministeriksi!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:41"]
[/quote]
[/quote]
No tähänhän Soini haluaa muutosta! Tänne tulee vain sitä huonoa sakkia, niitä jotka ei oikeasti edes tarvitse turvapaikkaa! Kyllä persutkin haluaa auttaa, sitä auttamista pitää tarkastella ja muokata nykyajan mukaan!
[/quote]
[/quote]
Et tainnut ymmärtää kysymystäni.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:54"]
[/quote]
[/quote]
Ihan totta. Mulla tekee fyysisesti pahaa, kun mä mietin tätä
http://yle.fi/uutiset/jopa_700_ihmista_hukkui_kun_siirtolaislaiva_kaatui/7938170
ja saman aikaan, samana päivänä, Suomessa perussuomalaisia uhoamassa sekä kehitysavun lopettamisella että pakolaisten määrän leikkaamisella.
Noi ihmiset on jonkun lapsia, äitejä ja isiä. "Mutta kun mä haluun, että mä saan aina vaan lisää, ei mun tarvii muille antaa."
[/quote]
Eihän nuo tänne olleet tulossa. Ja vaikka olisivat päässeetkin, aika nopsaan menolippu takasi. Pitää noidenki noudattaa sääntöjä
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:02"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"]Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita. [/quote] Mua henk.kohtaisesti kiinnostaa vain Suomen nostaminen suosta, johon keput/kokkarit/vasurit/demarit yms. ovat ajaneet. Nuo sinun kriteerisi ovat sivuseikkoja tällä hetkellä
[/quote]Niin ja perussuomalainen talousosaaminen nostaa Suomen suosta? HAHAA! =D Teuvo Hakkarainen valtiovarainministeriksi!
[/quote]
Hohhoijjakkaa ota asioista selvää ennen kuin laitat näitä kommentteja..
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:27"]huomata, että Kreikan lainarahat eivät tipahda heidän tililleen aamulla? Veikkaan että pettymys tulee olemaan suuri.
[/quote]
Kuinkahan kauan aplta kestää huomata, ettei meitä kiinnosta..
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:54"] [quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:41"] [quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"] Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita. [/quote] Mikä kansainvälinen sopimus määrää turvapaikanhakijoiden minimimäärän? Mitä tapahtuu, jos hakijoita ei ole riittävästi? [/quote]Dublinin sopimus. Ja avun tarvitsijoita on riittävästi. Älä pelkää. Suomella on jo nyt huono maine EU:n sisällä siksi, että Suomi jättää automaattisesti käyttämättä ns. humanitääristä lauseketta ja on esim. käännyttänyt traumatisoituneita kidutettuja ja sodan jalkoihin jääneitä vammaisia takaisin kotimaahansa. Hyvä me. [/quote] Ihan totta. Mulla tekee fyysisesti pahaa, kun mä mietin tätä http://yle.fi/uutiset/jopa_700_ihmista_hukkui_kun_siirtolaislaiva_kaatui/7938170 ja saman aikaan, samana päivänä, Suomessa perussuomalaisia uhoamassa sekä kehitysavun lopettamisella että pakolaisten määrän leikkaamisella. Noi ihmiset on jonkun lapsia, äitejä ja isiä. "Mutta kun mä haluun, että mä saan aina vaan lisää, ei mun tarvii muille antaa." [/quote] Eihän nuo tänne olleet tulossa. Ja vaikka olisivat päässeetkin, aika nopsaan menolippu takasi. Pitää noidenki noudattaa sääntöjä
[/quote]
Oi empatiaa..!
Hävettää, että Suomessa on näin paljon rasistisia juntteja! Ja sitten kuvitellaan, että maa on pelastettu, kun ei oteta pakolaisia. Just niin, ehkä kantsis keskittyä esim.siihen, kuinka Suomi saadaan nousuun eikä siihen, kuinka saadaan ulkomaalaiset pois Suomesta.Suosittelisin jokaiselle asumista ulkomailla, ehkä se avartais vähän katsetta.