Kuinkakohan kauan Peruusuomalaisi äänestäneiltä kestää
huomata, että Kreikan lainarahat eivät tipahda heidän tililleen aamulla? Veikkaan että pettymys tulee olemaan suuri.
Kommentit (55)
luuletko että moni seuraa näitä asioita
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:27"]huomata, että Kreikan lainarahat eivät tipahda heidän tililleen aamulla? Veikkaan että pettymys tulee olemaan suuri.
[/quote]
Hyvä pointti! Heh...
Mitä ees höpötät? Perussuomalaiset pääs eduskuntaan, get over it!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:27"]
huomata, että Kreikan lainarahat eivät tipahda heidän tililleen aamulla? Veikkaan että pettymys tulee olemaan suuri.
[/quote]Kyllä mulle oli jo tullu.
Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"]Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita.
[/quote]
Nuo eivät ole kynnyskysymyksiä, siksi ei tule yllärinä :)
No tää alotus oli nyt taas sellanen nolo provo... kun ei oikeen ole mitään järkevää argumenttia, ja ketuttaa että suuri osa suomalaisista kannattaa persujen arvoja ja haluaa heidät päättämään asioista... niin sitten pitää heitellä tällästä.
Katotaan puolen vuoden-vuoden päästä mitä persut on saaneet aikaan... ja muistetaan silti, että ei nekään yksin siellä ole, keskusta on pääministeripuolue ja politiikkaa ja ohjelmia tehdään yhdessä siellä.
Mutta nyt on siis persujen aika lunastaa lupaukset muutoksesta.
Muuten voi ensvaaleissa tulla lunta tupaan ja kovaa.
Eli persujen politiikalla tavallisen työssäkäyvän perheellisen ihmisen elämän pitäisi helpottua ja huolen maan talouden ahdingosta selkeästi hälvetä. Samoin suurten kaupunkien osalta pitäisi huolen mamujen rikollisuudesta ja liiasta mamujen hyysäämisestä helpottua.
Turhaa sääntelyä ja holhoamista pitäisi saada poistettua. Alkoholiverotusta alas, jotta tuotteet ostetaan suomesta, viinit kauppoihin, alkoholilakia kevyemmäksi jotta pienimuotoinen kotimainen tuotanto olisi mahdollista.
Jos näin ei käy... niin luapukset ovat olleet sitten ilmaa. Katsotaan.
Mikä puolue on luvannut tilille Kreikkapalautuksia? Perustelut/faktat myös, kiitos!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"]Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita.
[/quote]
Mua henk.kohtaisesti kiinnostaa vain Suomen nostaminen suosta, johon keput/kokkarit/vasurit/demarit yms. ovat ajaneet. Nuo sinun kriteerisi ovat sivuseikkoja tällä hetkellä
[/quote]
Kyllä voidaan lopettaa höpöhöpö oleskelulupien myöntäminen elintasopakolaisille (yli puolet hakijoista) aivan hyvin.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"]
Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita.
[/quote]
Mikä kansainvälinen sopimus määrää turvapaikanhakijoiden minimimäärän? Mitä tapahtuu, jos hakijoita ei ole riittävästi?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"]Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita. [/quote] Nuo eivät ole kynnyskysymyksiä, siksi ei tule yllärinä :)
[/quote]Eli kusettavat siis äänestäjiään? Koska noiden asioiden takia niitä äänestettiin. Rökäletappio tulossa ensi vaaleissa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"]
[/quote]
Mikä kansainvälinen sopimus määrää turvapaikanhakijoiden minimimäärän? Mitä tapahtuu, jos hakijoita ei ole riittävästi?
[/quote]
EU:n talutushihna määrää, ja sanktioksi näitä rikastuttajia työnnetään tänne viisinkertainen määrä runsaan uhkasakon voimin.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"]Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita. [/quote] Kyllä voidaan lopettaa höpöhöpö oleskelulupien myöntäminen elintasopakolaisille (yli puolet hakijoista) aivan hyvin.
[/quote]Et selvästikään ole asioista perillä. Suomella on Euroopan tiukimpiin kuuluva maahanmuuttopolitiikka. Turvapaikanhakijoita ja pakolaisia otetaan vastaan niin vähän kuin voidaan. Jos määriä pienennetään joudutaan irtautumaan kansainvälisistä sopimuksista ja joudutaan mustalle listalle eikä enää yksikään länsimaa suostu olemaan tekemisissä valtion kanssa joka sysää kansainväliset vastuunsa muiden harteille.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"]Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita. [/quote] Nuo eivät ole kynnyskysymyksiä, siksi ei tule yllärinä :)
[/quote]Eli kusettavat siis äänestäjiään? Koska noiden asioiden takia niitä äänestettiin. Rökäletappio tulossa ensi vaaleissa.
[/quote] No taputtele sitten itseäsi, neljän vuoden päästä!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:41"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:36"]Mua kiinnostaa enemmän se koska huomaavat, että suomeen tulevien turvapaikanhakijoiden määrää ei voi lainkaan enää pienentää, koska ne määrät ovat jo nyt kansainvälisten sopimusten minimit? Tai että kukaan muu puolue ei suostu pakkoruotsin poistoon joten jos tekevät siitä kynnyskysymyksen eivät pääse edes koko vitun hallitukseen? On ne fiksuja kavereita. [/quote] Kyllä voidaan lopettaa höpöhöpö oleskelulupien myöntäminen elintasopakolaisille (yli puolet hakijoista) aivan hyvin.
[/quote]Et selvästikään ole asioista perillä. Suomella on Euroopan tiukimpiin kuuluva maahanmuuttopolitiikka. Turvapaikanhakijoita ja pakolaisia otetaan vastaan niin vähän kuin voidaan. Jos määriä pienennetään joudutaan irtautumaan kansainvälisistä sopimuksista ja joudutaan mustalle listalle eikä enää yksikään länsimaa suostu olemaan tekemisissä valtion kanssa joka sysää kansainväliset vastuunsa muiden harteille.
[/quote]
Vahinkopeukku!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:38"]
[/quote]
Mua ei kusetettu koska en noiden asioiden takia heitä äänestänyt! Usko jo!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:41"]
[/quote]
Joo mutta vaihtoehtona esim. vasemmistolaisten aie ottaa vain LISÄÄ näitä pakolaisia....?! No thanks
Kuinka tyhmä on ihminen joka tekee tälläisen aloituksen?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:54"]Hävettää, että Suomessa on näin paljon rasistisia juntteja! Ja sitten kuvitellaan, että maa on pelastettu, kun ei oteta pakolaisia. Just niin, ehkä kantsis keskittyä esim.siihen, kuinka Suomi saadaan nousuun eikä siihen, kuinka saadaan ulkomaalaiset pois Suomesta.Suosittelisin jokaiselle asumista ulkomailla, ehkä se avartais vähän katsetta.
[/quote]
suosittelen sinua tutustumaan tarkemmin persujen ohjelmaan, jotta tiedät mitä persut tavoittelee ja mistä syystä.