Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

16 € Tallinnan päiväristeilystä. Halpa vai kallis?

Vierailija
20.04.2015 |

Hintaan sisältyy siis vain kansipaikka, ei ruokia tai muutakaan ekstraa. 

Kaverini on sitä mieltä että hinta on järjettömän kallis sillä hän itse on päässyt Tallinnaan 3 euron hintaan. Niin olen tosin minäkin kerran mutta en ole tuollaiseen tarjoukseen pitkään aikaan missään törmännyt.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:55"]

No aika perushinta. Riippuu myös päivästä, viikonloppuisin tuo on halpa mutta arkisin pääsee hyvin jollain vitosella jos jaksaa etsiä tarjouksen.

[/quote]

Lauantain lähtö. -ap

Vierailija
2/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:56"]

Halpa. Kuka edes menee Tallinnaan? Wt. Mies21

[/quote]

Aika moni varmaankin. Ikinä ei ole tarvinnut laivalla tai lentokoneessa yksin matkustaa Tallinnaan(kaan). -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa lauantailähdöksi

Vierailija
4/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa! En oo tohon hintaan lauantai-lähtöä löytänyt kun oon tässä ettinyt.

Vierailija
5/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16e pitäisi kuulua siis vielä ruoka ja hytti? =DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
6/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:35"]

16e pitäisi kuulua siis vielä ruoka ja hytti? =DDDDDDDDDDDDDDDDDD

[/quote]

Hyttejä saa usein ilmaiseksi tai  nimelliseen matkustajamaksuhintaan mutta ruoka toki maksaa. Mun kaveri siis meinasi että toi 16 € on paljon kun ei edes hyttiä ja ruokaa sisälly hintaan. :D

Vierailija
7/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:31"]

Halpa! En oo tohon hintaan lauantai-lähtöä löytänyt kun oon tässä ettinyt.

[/quote]

Mulla on Tallinkin ristelilyetukortti ja sillä siis toi hinta. Tukholmaan tuolla kortilla pääsisi C-Promenade hyttiin 40 euron maksulla. Nyt vaan ei ole tänä keväänä aikaa käydä Tukholmassa ja tuo kortti on menossa vanhaksi toukokuussa.  -ap

Vierailija
8/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ilmaiseksi pitäisi kaikki saada ja vielä omat eväät mukaan ;)

Ja tietenkään mitään ei voi ostaa sieltä Tallinnastakaan ettei vaan mene tuhlauksen puolelle.

Hyvää lomaa!

Vierailija
9/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis helvetin kallista. Jää kotiin. Ystäväsikin on onnellinen ettet nyt vaan mene sinne Tallinnaan ja tuhlaa 16e. Sullahan voi vaikka olla siellä hauskaa!

Jos menet risteilylle niin kaveri kertoo ettei kannata mennä ravintolaan tai buffaan syömään kun se ruoka on paskaa ja käskee sua ottamaan eväät mukaan. Niin se kaverikin aina tekee kun lähtee 3e risteilylle...

Vierailija
10/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:44"]

Toki ilmaiseksi pitäisi kaikki saada ja vielä omat eväät mukaan ;)

Ja tietenkään mitään ei voi ostaa sieltä Tallinnastakaan ettei vaan mene tuhlauksen puolelle.

Hyvää lomaa!

[/quote]

No ei tietenkään. Pitäisköhän ottaa vedenkeitin ja pikapuurohiutaleet mukaan niin ei tarttis ravintolaan rahoja tuhlata... :D -ap, jonka mielestä rahaa saa kulumaan enempi vaikkapa vaan lauantai päivänä Helsingissä.

Vierailija
11/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 12:48"]

Siis helvetin kallista. Jää kotiin. Ystäväsikin on onnellinen ettet nyt vaan mene sinne Tallinnaan ja tuhlaa 16e. Sullahan voi vaikka olla siellä hauskaa!

Jos menet risteilylle niin kaveri kertoo ettei kannata mennä ravintolaan tai buffaan syömään kun se ruoka on paskaa ja käskee sua ottamaan eväät mukaan. Niin se kaverikin aina tekee kun lähtee 3e risteilylle...

[/quote]

Tiedätkös, toi osu ja upposi. :D Olin kerran tämän samaisen kaverin kanssa vuosia sitten ruotsinristeilyllä. Jotenkin ei sitten ennen risteilyä tullut tarkemmin puhetta syömispuolesta. Oli äkkilähtö ja kahden ihmisen nopea päähänpisto.  

No, kaveri oli tehnyt eväät itselleen ja söi niitä hytissä kun mä kävin ravintolassa syömässä. Muuten ihan kiva kaveri mutta uskomattoman pihi. Rahaa hänellä kyllä olisi mutta ei raaski käyttää juuri mihinkään.  -ap

Vierailija
12/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan edullinen toi on.

Vierailija
13/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan edullinen on. Tuo maksaa itsensä melkein takaisin ostamalla laivalta yhden viiniboxin. Mitä useamman ostat sitä kannattavammaksi tulee tuo 16 euron sijoitus. 

Vierailija
14/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun kaveris on päässy kolmella eurolla Tallinnaan, se on ollut puoli-ilmainen reissu. Se ei tarkoita sitä, että 16 euroa olisi kallis. Tuolla hinnalla saisin täältä menolipun Helsinkiin, joten mukava paattireissu lahden toiselle puolelle kelpaisi mennen tullen.

Itse lähden pian päiväreissulle Tukholmaan ja maksan siitä lystistä 300 euroa. (sis. hytti+ruoat) Se on halpa. Tosin kaverisi olisi toista mieltä. Laskeskelisi varmaan, kuinka monta sataa kertaa pääsisi Tallinnaan.

Vierailija
15/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maissa aikaa 3,5 tuntia. -ap

Vierailija
16/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika perushinta. Riippuu myös päivästä, viikonloppuisin tuo on halpa mutta arkisin pääsee hyvin jollain vitosella jos jaksaa etsiä tarjouksen.

Vierailija
17/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa. Kuka edes menee Tallinnaan? Wt. Mies21

Vierailija
18/18 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka paljon viinaa saa tuotua reissultansa.