Olipahan kaverisynttärit.
Tarjolla vain täytekakkua,vaahtokarkkeja,suolapähkinöitä,pop cornia ja pikkuleipiä. Oliko mielestänne hyvät tarjottavat?
Kommentit (15)
Ihan normisettiä
Meillä on täytekakku ja keksiä, namuja ja sipsejä
Jos ei kelpaa niin tuo omat eväät mukana
No mitä muuta olisi pitänyt olla?! Miksi mikään ei riitä?
Missä janssoninkiusaus, waldorfin salaatti, sillivoileivät, mätivoileipäkakku, pullapitko, unelmatorttu, herrasväen pikkuleivät?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 08:48"]No mitä muuta olisi pitänyt olla?! Miksi mikään ei riitä?
[/quote]
Varmaan marjoja ja itetehtyä hapanta mehua ulkolaisista pensasamuatikoista.
Jos kahvi puuttui niin ei. Muuten kyllä, itse en olisi jaksanut kaikkea ottaakaan.
Rahka-raejuusto-gojimarjasmoothieta ei ollut?
Meillä oli pari viikkoa sitten isot kaverisynttärit, mutta olin juuri tulossa kovaan flunssaan. Tarjoilu oli hyvin minimaalista ja melkein suoraan kaupasta etten tartuta ketään. En leikittänyt ei ohjelmaa. Oli kuulemmat hauskimmat synttärit aikoihin. Lapset leikkivät mitä huvitti ja tekivät itse poppareita. (Viihtyivät 5 tuntia, ehkä siksi kun en jaksanut mäkättää)
Eiköhän toi ole aikalailla lasten mieleen. Sinullehan ne ei oltu laitettu eikä sinun mielipide vaikuta asiaan mitenkään. :)
Kuppikakkukaruselli?! Jätski- tai hampparibaari?!
Aivan hirvittävää, miten sä ap selvisit hengissä sen pari tuntia? :O Käsittämätöntä, että tällaisestakin kehdataan valittaa, taitaa olla asiat liian hyvin. Aatteleppa niitä Afrikan lapsien kaverisynttäreitä, eivät varmaan eläessään edes näe täytekakkua.
Veithän itsellesi kunnon kattauksen kun näemmä valitat paljon?