Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskinä salille

Vierailija
20.04.2015 |

Miltä tuntuu olla salin lihavin treenaaja? No minä tiedä ja voin sanoa, että ei kauhean mukavalta. Olen käynyt jo pitkään, mutta nyt kun olen joutunut käymään yksin niin homma on menossa pipariksi... en vain pysty enää menemään sinne muiden katseltavaksi... vaikka voimaa on niin olen niin läski etten enää kehtaa naamaani näyttää siellä...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole lihavin treenaaja, mutta kokoa L, eli hiukan ylipainoa. Itseäni ei kiinnosta mitä muut ajattelevat, treenaan täysillä ja Se tuottaa tuloksia. Pidän aika korvakuulokkeita ja keskityn vain suorittamiseen, suosittelen. Mutta salillani käy todella lihava tyttö, puhutaan siis tyyliin 160cm/130kg ja nostan kyllä hattua. Ei voi olla kuin miettimättä, että todella hienoa, että on päättänyt alkaa treenata ja käy salilla usein, näen lähes päivittäin iltaisin ja mieheni kertoo nähneensä lähes päivittäin aamuisin. Todella motivoitunut! Sali ei ole laihoja ja fitnessporukkaa varten, kyllä siellä saa kaikki ihan hyvällä omallatunnolla käydä. Meidän salilla ainakin on porukkaa laidasta laitaan. Usko pois asia on omassa päässäsi suuri, muita Se tuskin liikuttaa, ainakaan negatiivisessa mielessä.

Vierailija
2/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kunnioitettava asia! Älä välitä muiden mielipiteistä, vaan käy jos tahdot! Nostan hattua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua itseäsi häiritsee niin käy illalla 9 jälkeen tai aamulla ennen 6-7 niin saat luultavasti salin kokonaan itsellesi.

Vierailija
4/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 121kg/162cm tyttö täällä. Salilla käyn neljä kertaa viikossa ja nautin siitä suunnattomasti. Tunnen oloni vahvaksi ja voimakkaaksi ja se itsensä voittaminen tuo myös buustia itseluottamukseen. Luurit päähän ja salille vaan ap! Ei siellä muilla ole aikaa sua tuijotella ja jos on niin ne ei treenaa tarpeeks kovaa :)

Vierailija
5/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon olen perustanut käynnit, että en välitä. Mutta nyt se jotenkin taas iski päähän oikein kunnolla. Itsekin saanut itselleni voimaa ja hyvää mutta nt sairastelun jälkeen olo tuntuu lannistuneelta. Viimeksi juuri 2 ihanaa hoikkaa pitkätukkaista blondia treenasi vieressä. Teki mieli oksentaa kun katsoin itteäni peilistä.

Ap

Vierailija
6/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä läskillä ole väliä jos löytyy voimaa

Vierailija
7/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen hoikka pitkätukkainen blondi enkä kiinnitä mitään huomiota siihen kuinka läski joku on. Salille vaan!

Vierailija
8/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:09"]Tuohon olen perustanut käynnit, että en välitä. Mutta nyt se jotenkin taas iski päähän oikein kunnolla. Itsekin saanut itselleni voimaa ja hyvää mutta nt sairastelun jälkeen olo tuntuu lannistuneelta. Viimeksi juuri 2 ihanaa hoikkaa pitkätukkaista blondia treenasi vieressä. Teki mieli oksentaa kun katsoin itteäni peilistä.

Ap
[/quote]

Kun käyn salilla niin keskityn treenaamiseen enkä muiden kyyläämiseen. Ihan sama vaikka sinivalas kävisi siellä kunhan käyttäytyy etiketin mukaan.

T. Ihana hoikka pitkätukkkainen blondi

Vierailija
9/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on voimaa, ylipaino on ylivoimaa.

Vierailija
10/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luovuttaa. Toki voit pitää taukoa salilla käymisestä ja vaikka pyöräillä tai kävellä pari viikkoa. Nyt on komeat ilmatkin.

Vierailija
11/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille vaan. Kuljet pää pystyssä ja keskityt omaan tekemiseen. Itsekin yli 80 kg ja käyn salilla.

Vierailija
12/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, täällä 168/105kg joka käy salilla jos on lähes pelkästään miehiä (edullisin ja lähellä kotiani) enkä häpeä yhtään! Jos jonkun treenit häiriytyy mun läskeistä, niin suosittelen katsomaan peiliin ja miettimään miksi mun kilot häiritsee. :)

Vierailija
13/13 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä....älä välitä...mielestäni hieno homma kun käyt, jatka vain. Moni ylipainoinen on paljon paremmassa kunnossa kun joku hoikka joka vetää röökiä eikä tee mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi