Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvä vuodesohva

Vierailija
01.01.2022 |

Joku 1000-1500 euroa voisin sijoittaa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on huonoja istua ei kannata ostaa.

Vierailija
2/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi! Avattavat sohvat taitavat lähes poikkeuksetta olla aika kovia istua mutta entä sellaiset joista vaan otetaan selkänojatyynyt pois? Yhden hengen vuodesohva siis. Itse selailen juuri kaikkia vaihtoehtaja rautaisista sänkysohvista vanhoihin puusohviin ja perus avattaviin. Kertokaa millaista ei ainakaan kannata ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kelvannut Sotkasta ostettu vuodesohva. 5cm petauspatja päälle nukkumista varten.

Vierailija
4/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kelvannut Sotkasta ostettu vuodesohva. 5cm petauspatja päälle nukkumista varten.

Kauan on kestänyt ja onko hyvä istua

Vierailija
5/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on huonoja istua ei kannata ostaa.

Tarkotatko sä nyt sellaista puista "mökkisohvaa"? Siis puurunko ja puiset käsinojat? Ne onkin kamalia.

Mutta mulla esimerkiksi on ihan ikeasta tavallinen vuodesohva. Siis sellainen, josta otetaan ensin selkänojan tyynyt ja istuintyynyt pois ja siinä alla on sellainen putki, josta vedetään, niin se peti aukeaa. Peti on ihan ok nukkua, parempi kuin suurin osa sohvista joilla oon nukkunut. Istumamukavuus sohvassa on loistava. Ei todellakaan ole kova.

Hintaa oli joku 700euroa. Tää on pieni kahden hengen sohva, mutta samaa sarjaa oli isompiakin.

Vierailija
6/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauan on kestänyt ja onko hyvä istua

On ollut vasta pari vuotta. Asun yksin ja otan siinä lähinnä päikkäreitä. Istumatuntuma on sellainen ryhdikäs. Ei painu liian syvälle.

Vierailija
7/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaisi! Avattavat sohvat taitavat lähes poikkeuksetta olla aika kovia istua mutta entä sellaiset joista vaan otetaan selkänojatyynyt pois? Yhden hengen vuodesohva siis. Itse selailen juuri kaikkia vaihtoehtaja rautaisista sänkysohvista vanhoihin puusohviin ja perus avattaviin. Kertokaa millaista ei ainakaan kannata ostaa?

Puusohva om kammottava, ei siinä voi istua, eikä voi nojata edes käsinojiin kun ne on kovat.

Metallinen "sohvasänky" on ensinnäkin ihan painajainen koota. Lisäksi siinäkin on hankala istua, koska selkänojassa ei ole pehmusteita. Pitää olla jotain isoja irtotyynyjä sit, eikä ne ole koskaan yhtä hyviä, kuim sohvaan mittojen mukaan tehdyt selkänojatyynyt.

Että ei ainakaan kumpaakaan näistä kannata ostaa.

Vierailija
8/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oikea sänky, siihen irrotettava muotoiltu selkänoja. Vuodevaatelaatikkoon saa ne petivaatteet, jotka haluat pois sohvalta, eli divaanilta.

Vierailija
9/9 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesohvalta alkaa vähitellen valua alas istuessa. Ei ne liian kovia ole vaan liian pehmeitä. Vaahtomuovi painuu kasaan niin kimmous häviää .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme