Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIHREIDEN NOUSU!

Vierailija
20.04.2015 |

Ihanaa :) kohti tasa-arvoisempaa suomea #köyhätkyykystä #nytjoskoskaan !

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa. Olisi kamala jos kaikki pakkosijoitettaisiin Helsingin lähiöihin asumaan ja vetämään kannabishöyryjä jo vauvasta alkaen. Ruukkuviljelyä parvekkeilla, sillähän lähiruokittaisiin koko perunanhimoinen kansa.

Vierailija
2/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:30"]Pelottavaa. Olisi kamala jos kaikki pakkosijoitettaisiin Helsingin lähiöihin asumaan ja vetämään kannabishöyryjä jo vauvasta alkaen. Ruukkuviljelyä parvekkeilla, sillähän lähiruokittaisiin koko perunanhimoinen kansa.
[/quote]

Toi sun kommentti nyt lähinnä on pelottava, jos joku :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos kannattaa vihreitä niin polttaa vihreää? I dont think so.

Vierailija
4/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JES! Vaikka tämän hetkisessä vaalipiirissa ei mennyt vihreät läpi niin kannatti silti äänestää puoluetta! Oon todella onnellinen.

Vierailija
5/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä odottaa varma oppositio. Niinistö poltti siltansa takanaan, ja menetti luottamuksensa suurten puolueiden johtajien silmissä.

Vierailija
6/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreillä on oikeasti suuri mahdollisuus päästä jo muutaman eduskuntakauden jälkeen tuonne suurimpien puolueiden joukkoon. Ne on tehneet erittäin onnistunuttta politiikkaa viime vuosina ja koko ajan äänestäjiin tulee lisää nuoria liberaaleja vanhojen konservatiivien tilalle. Hitaasti mutta varmasti.

Vierailija
7/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:28"]

Ihanaa :) kohti tasa-arvoisempaa suomea #köyhätkyykystä #nytjoskoskaan !

[/quote]

Se olikin näiden äärimmäisen surullisten vaalien ainoita valopilkkuja. Toinen tietysti se, että persut on nyt selkä seinää vasten, eikä se voi enää paeta hallitusvastuuta mitenkään. Päästään siis viimein tästä tyhjänpuhuja puolueesta eroon, kun kansa näkee, minkä sortin puolue se oikeasti on.

Vierailija
8/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:37"]

Vihreitä odottaa varma oppositio. Niinistö poltti siltansa takanaan, ja menetti luottamuksensa suurten puolueiden johtajien silmissä.

[/quote]

Tällä vaalikaudella onkin parempi olla oppositiossa, kun persut säheltää hallituksessa.

Vierailija
9/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:38"]

Vihreillä on oikeasti suuri mahdollisuus päästä jo muutaman eduskuntakauden jälkeen tuonne suurimpien puolueiden joukkoon. Ne on tehneet erittäin onnistunuttta politiikkaa viime vuosina ja koko ajan äänestäjiin tulee lisää nuoria liberaaleja vanhojen konservatiivien tilalle. Hitaasti mutta varmasti.

[/quote]

Ei onnistu. Yliopistojen kahviloita on loppujen lopuksi melko harvassa.

Vierailija
10/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin äänestänyt muuten Vihreitä, mutta äänestin mamutuksen takia persuja. Vihreillä on kyllä paljon hyviä ajatuksia.

Vierailija
11/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mistä  vihreiden hyvä menestys oikein johtuu? Olen äänestänyt vuosikausia vihreitä, nyt ekaa kertaa vaihdoin puoluetta ja heti tuli vihreille voitto! Olen kyllä iloinen heidän puolestaan, mutta ymmälläni, että mikä sen nyt sai aikaan?? 

Vierailija
12/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:47"]

Ihmettelen mistä  vihreiden hyvä menestys oikein johtuu? Olen äänestänyt vuosikausia vihreitä, nyt ekaa kertaa vaihdoin puoluetta ja heti tuli vihreille voitto! Olen kyllä iloinen heidän puolestaan, mutta ymmälläni, että mikä sen nyt sai aikaan?? 

[/quote]

Eiköhän tuo ollut lähinnä korjausliike edellisten vaalien romahdukseen.

Vierailija
13/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:42"]

Olisin äänestänyt muuten Vihreitä, mutta äänestin mamutuksen takia persuja. Vihreillä on kyllä paljon hyviä ajatuksia.

[/quote]

Niin kuin suvaitsevaisuus, kaikkien kansallisuuksien kunnoittaminen, tasa-arvo...

Olen aina ihmetellyt, miten joku äänestää persuja, jos edes harkitsee äänestävänsä vihreitä.

Vierailija
14/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:47"]Ihmettelen mistä  vihreiden hyvä menestys oikein johtuu? Olen äänestänyt vuosikausia vihreitä, nyt ekaa kertaa vaihdoin puoluetta ja heti tuli vihreille voitto! Olen kyllä iloinen heidän puolestaan, mutta ymmälläni, että mikä sen nyt sai aikaan?? 

[/quote]

Perustulo?

Vierailija
15/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden kannatus koko maassa oli 8,5 prosenttia, eli nousua vuoden 2011 vaaleista oli huimat 1,2 prosenttia.

Vierailija
16/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:53"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:47"]Ihmettelen mistä  vihreiden hyvä menestys oikein johtuu? Olen äänestänyt vuosikausia vihreitä, nyt ekaa kertaa vaihdoin puoluetta ja heti tuli vihreille voitto! Olen kyllä iloinen heidän puolestaan, mutta ymmälläni, että mikä sen nyt sai aikaan??    [/quote] Perustulo?

[/quote]

Se voi olla yksi, lisäksi sukupuolten tasa-arvo voi olla kova sana, mietin. Mutta ainahan ne on nuista saarnanneet. Ehkä nyt näkyvämmin? 

12

Vierailija
17/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:42"]

[/quote]

Niin kuin suvaitsevaisuus, kaikkien kansallisuuksien kunnoittaminen, tasa-arvo...

Olen aina ihmetellyt, miten joku äänestää persuja, jos edes harkitsee äänestävänsä vihreitä.
[/quote]

Niin, sinun näkemykseni mukaan ei voi samaan aikaan vastustaa mamutusta ja kannattaa eri kansallisuuksia ja tasa-arvoa.

Vierailija
18/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:56"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:42"] Olisin äänestänyt muuten Vihreitä, mutta äänestin mamutuksen takia persuja. Vihreillä on kyllä paljon hyviä ajatuksia. [/quote] Niin kuin suvaitsevaisuus, kaikkien kansallisuuksien kunnoittaminen, tasa-arvo... Olen aina ihmetellyt, miten joku äänestää persuja, jos edes harkitsee äänestävänsä vihreitä. [/quote] Niin, sinun näkemykseni mukaan ei voi samaan aikaan vastustaa mamutusta ja kannattaa eri kansallisuuksia ja tasa-arvoa.

[/quote]

Niin.

Jo tuon sanan "mamutus" sävy sen sanoo.

Vierailija
19/19 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 01:37"]

[/quote]

Mä taas luulen että ne on hallituksessa. Keskusta, kokoomus, rkp ja vihreät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän