Aiotko juoda tänään alkoholia?
Mietin että kävisikö lähikaupasta ostamassa jotain.
Kommentit (43)
Eipä ole tarvetta juoda.
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Joisin mutta influenssa enkä meinaa muutenkaan pysyä pystyssä. Eilen kaupassa joku nainen osti kolme (3)! Bacardi breezeriä, mitähän hittoa se ajatteli niillä tekevänsä?? Laittaa hyllyyn koristeeksi?
Eilinen riitti, en sentään ole alkoholisti
Vierailija kirjoitti:
Joisin mutta influenssa enkä meinaa muutenkaan pysyä pystyssä. Eilen kaupassa joku nainen osti kolme (3)! Bacardi breezeriä, mitähän hittoa se ajatteli niillä tekevänsä?? Laittaa hyllyyn koristeeksi?
Varmaan aikoi juoda ne?
Aion. Tänäänkin. Eiliseltä jäi avattu tonic pullo, niin pitäähän se nyt käyttää pois ettei mene haaskuuseen.
Ei väkijuomia kirjoitti:
Alkoholitta 1v 5kk.
Mistä tietää, että joku on ex juoppo? Ei tarvitse tietää, se kyllä kertoo sen ihan itse aina tilaisuuden tullen.
En juo alkoholia muulloinkaan, niin en nytkään.
Olen juonut jo…..kuntosalit kiinni….palloiluhallit kiinni…..olen luistellut sen takia liikaa ja selkä meni jumiin ….mitä muuta tässä enää voi tehdä….
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että juon koska tekisi mieli fiilistellä musiikkia, enkä eilen juonut paljoa.
N28
Kännissähän kaikki tunteet latistuvat.
Tänään Koitan jo keventää. Tästä alas on pakkolasku. Rysähdys joka sattuu. Lopetin juomien laskemisen jo muutama sitten. Krapula ei ole kokonaan helpottanut. Pystyi kuitenkin syömään niin se on hyvä. Kunhan saa tajun pois niin ainakin hetkeksi helpottaa.
En. Tuntuu, että olen jo juonut alkoholia tänä vuonna koko vuoden edestä...
Kokeile mieluummin beettasalpaajaa.