Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se on lattiakaivo taas tukossa saatana

Vierailija
19.04.2015 |

Saatana saatana ku aina menee tukkoon PERKELE.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai SAATANA minkälainen kaivo. AI SAATANA. Otan osaa

Vierailija
42/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota ritilä pois ja teippaa sen toiselle puolelle hyttysverkkoa. Voi käyttää moneen kertaan.

Aahh!! Tässäpä niksien ehdotonta eliittiä. Teippi pysyykin tooosi hyvin paikoillaan märässä lattiakaivossa. Ei kannata ostaa kaupan (millilleen sopivaa) sihtiä, kun käsistään kätevä askartelee paskartelee semmoisen ihan itse.

Oliko sulla lisääkin näitä niksejä?

Sukkahousut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 04:24"]Ota ritilä pois ja teippaa sen toiselle puolelle hyttysverkkoa. Voi käyttää moneen kertaan.

meillä pn kans tollanen seinäkaivo eikä siinä oo mitään ritilää vaan ihan reikä seinässä. Se tikos on jossai näkymättömissä ja hankala avata ilman kunnon vehkeitä. Aapeelle suosittelen soittamaan huoltoyhtiöönikäli asut kerrostalossa. Nillä on kunnon vehkeet millä avata se. Ka sanot että se on usein tukossa niin ne avaa sen muulla kun niillä mömmöillä.

Seinäkaivo??? Joo. Meilläpäs onkin kattokaivo ja vielä ylösalaisin.

Vierailija
44/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani puhdistin ja se edelleen haisee kuin rankkitynnyri xD

Vierailija
45/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lorautat sinne putkimiestä ihan PERKELEESTI

Vierailija
46/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 06:42"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 04:24"]Ota ritilä pois ja teippaa sen toiselle puolelle hyttysverkkoa. Voi käyttää moneen kertaan.

meillä pn kans tollanen seinäkaivo eikä siinä oo mitään ritilää vaan ihan reikä seinässä. Se tikos on jossai näkymättömissä ja hankala avata ilman kunnon vehkeitä. Aapeelle suosittelen soittamaan huoltoyhtiöönikäli asut kerrostalossa. Nillä on kunnon vehkeet millä avata se. Ka sanot että se on usein tukossa niin ne avaa sen muulla kun niillä mömmöillä.

Huoltoukon olenkin aina soittanut hoitamaan homman himaan! Mutta VIIMEXI langan tousessa päässä henkilö sanoi, että tukos pitäisi avata itse mömmöillä! Just joo sanon minä! Minä mitään avaa!

saatana unohtui viestistä

Vierailija
47/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada kiehuvaa vettä aina silloin tällöin viemäriin, niin ei mene tukkoon. Sulattaa epämääräiset mönjät ja viemärin haju on raikkaampi. Lisäksi mahdolliset elävät kuolee samantien.

Vierailija
48/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh. Tätä tämä just on. Töissä pitää käydä, veroja maksella, lapsia kuljetella edestakas tarhaan ja harrastuksiin. Puoliso pitää pitää tyytyväisenä jne. Niin kaiken tämän vaivan palkkana on että kaivo on tukkeessa. Ai SAATANA

Vierailija
49/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

osta siihen sihti

tämä on ratkaisu ongelmaasi. Voin lämpimästi suositella. Sihdin vaihtamiseen menee aikaa alle minuutti ja vaihtoväli riippuu tietenkin siitä, kuin nopeasti/paljon sihtiin kuonaa (hiuksia tms.) kertyy. Ei tarvitse enää ryhtyä syvemmältä tukoksia kaivamaan. Helppoa ja vaivatonta.

Ihmettelenkin, kuka tyh mä alapeukuttaa sihti-ehdotuksia??

Mulla on metriset pitkät hiukset mutta en jätä irtoavia hiuksia lattialle ja kaivoon vaan otan ne jo hiuksia pestessä talteen, pyöritän vessapaperin ympärille ja heitän roskiin. Mulla on hyvä kasvisruokavalio eikä tukanlähtöä ole, vain 1-2 hiusta korkeintaan yhdessä pesussa lähtee irti.

Ikinä ennen aikaisemmissa asunnoissa ei ole mennyt lattiakaivo tukkoon paitsi tässä uusimmassa kodissani. Tukos on syvemmällä minne ei esim. harjalla yletä, näkyvän ja harjalla ylettyvän osan kyllä osaan harjalla puhdistaa ja se oli ihan puhdas. En tiedä meneekö pyykkikoneesta sinne jotain mikä tukkii sillä koneesta menee vedenpoistojohto seinään ja se lattiakaivoon jostain kautta. Monesti pyykkiä pestessä tulvii. Nyt viimeksi laitoin enemmän viemäriraetta ja tuntui ettei se auttanut mitään mutta simsalabim 5 päivän päästä tukos oli poissa. Eli se oli jossain syvemmällä jonne aineellakin kesti aikaa päästä. Eli  mullakin tosiaan on lattiakaivo yhteydessä "seinään" kun joku sitä ihmetteli.

Sihti ei siis auta mulla sillä suihkusta sinne ei mene mitään ylimääräistä.