Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Se on lattiakaivo taas tukossa saatana

Vierailija
19.04.2015 |

Saatana saatana ku aina menee tukkoon PERKELE.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiroilu antaa Sinusta aika matalaotsaisen kuvan.

Sano vaikka "himpskutti" mieluummin.

Vierailija
22/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 04:24"]Ota ritilä pois ja teippaa sen toiselle puolelle hyttysverkkoa. Voi käyttää moneen kertaan.
[/quote]

Ei ole ritilää näkyvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 06:42"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 04:24"]Ota ritilä pois ja teippaa sen toiselle puolelle hyttysverkkoa. Voi käyttää moneen kertaan.
[/quote]

meillä pn kans tollanen seinäkaivo eikä siinä oo mitään ritilää vaan ihan reikä seinässä. Se tikos on jossai näkymättömissä ja hankala avata ilman kunnon vehkeitä. Aapeelle suosittelen soittamaan huoltoyhtiöönikäli asut kerrostalossa. Nillä on kunnon vehkeet millä avata se. Ka sanot että se on usein tukossa niin ne avaa sen muulla kun niillä mömmöillä.

[/quote]

Huoltoukon olenkin aina soittanut hoitamaan homman himaan! Mutta VIIMEXI langan tousessa päässä henkilö sanoi, että tukos pitäisi avata itse mömmöillä! Just joo sanon minä! Minä mitään avaa!

Vierailija
24/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 06:42"][quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 04:24"]Ota ritilä pois ja teippaa sen toiselle puolelle hyttysverkkoa. Voi käyttää moneen kertaan.
[/quote]

meillä pn kans tollanen seinäkaivo eikä siinä oo mitään ritilää vaan ihan reikä seinässä. Se tikos on jossai näkymättömissä ja hankala avata ilman kunnon vehkeitä. Aapeelle suosittelen soittamaan huoltoyhtiöönikäli asut kerrostalossa. Nillä on kunnon vehkeet millä avata se. Ka sanot että se on usein tukossa niin ne avaa sen muulla kun niillä mömmöillä.

[/quote]

Huoltoukon olenkin aina soittanut hoitamaan homman himaan! Mutta VIIMEXI langan tousessa päässä henkilö sanoi, että tukos pitäisi avata itse mömmöillä! Just joo sanon minä! Minä mitään avaa!
[/quote]

...huoltoukko tuli kuitenkin!

Vierailija
25/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen. Vääntäkää rautalangasta. Lattiakaivo seinässä ja siinä ei ole ritilää? Pelkkä reikä ulos? Vaimitäihmettä.

Vierailija
26/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne seinäkaivot on ällöjä. Saisikohan siihen teipattua hyttysverkon? Itsellä aikoinaan siinä ei ollut mitään ritilää eli sinne meni shamppoopullon korkit ja muutkin isot tavarat.

Vierailija
27/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:11"]Hetkinen. Vääntäkää rautalangasta. Lattiakaivo seinässä ja siinä ei ole ritilää? Pelkkä reikä ulos? Vaimitäihmettä.
[/quote]

xd se on seinässä (lattian rajassa) oleva aukko. Voit käydä tervhtimässä sellaista jossain megavanhassa kerrostalossa.

Vierailija
28/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:18"]Ne seinäkaivot on ällöjä. Saisikohan siihen teipattua hyttysverkon? Itsellä aikoinaan siinä ei ollut mitään ritilää eli sinne meni shamppoopullon korkit ja muutkin isot tavarat.
[/quote]

Tuttua... xd

Vierailija
29/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:11"]

Hetkinen. Vääntäkää rautalangasta. Lattiakaivo seinässä ja siinä ei ole ritilää? Pelkkä reikä ulos? Vaimitäihmettä.

[/quote]

Kapea suorakaiteen muotoinen aukko seinässä. Kylpyhuoneen kaadon voi tehdä vain yhteen suuntaan. Tulossa taas muotiin, mutta kehittyneenpänä versiona.

Vierailija
30/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat suurimmat klöntit pois ja Niagaraa viemäriin.

Vierailija
31/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4 pitkähiuksista asukasta taloudessa; tyttäret, miehellä hiukset lapaluihin asti + jumalattomat selkäkarvat.. (:D) ja minä.. jolla hiukset alaselkään. Arvatkaa onko lattiakaivo tukossa :D

Vierailija
32/49 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:34"]

Tuo lattiasihti olisi kätevä, mut huom. ei käy sellaisiin kaivoihin, joissa muu kuin pyöreä kansi. Näin meillä.

[/quote]

Putsasin lattiakaivon eka kertaa neljään vuoteen. Siis ei tulvehtinut. Mönjää oli aika paljon ja tuli putipuhdas. Laitoin sihdin ( sini) ja kaivo alkoi tulvehtimaan. Äkkiä sihti hevon helvettiin!

Ei tulvehdi. Ja pusaan taas ehkä parin vuoden kuluttua kaivon...

Vierailija
33/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 09:11"]Hetkinen. Vääntäkää rautalangasta. Lattiakaivo seinässä ja siinä ei ole ritilää? Pelkkä reikä ulos? Vaimitäihmettä.

xd se on seinässä (lattian rajassa) oleva aukko. Voit käydä tervhtimässä sellaista jossain megavanhassa kerrostalossa.

70-luvun taloja en nyt välttämättä "megavanhoiksi" menisi sanomaan. Tuo on jotakuinkin keski-ikäinen kerrostalo - 60-70 luvuilta on valtaosa Suomen kerrostaloista.

Vierailija
34/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

osta siihen sihti

tämä on ratkaisu ongelmaasi. Voin lämpimästi suositella. Sihdin vaihtamiseen menee aikaa alle minuutti ja vaihtoväli riippuu tietenkin siitä, kuin nopeasti/paljon sihtiin kuonaa (hiuksia tms.) kertyy. Ei tarvitse enää ryhtyä syvemmältä tukoksia kaivamaan. Helppoa ja vaivatonta.

Ihmettelenkin, kuka tyh mä alapeukuttaa sihti-ehdotuksia??

Vierailija
35/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:34"]

Tuo lattiasihti olisi kätevä, mut huom. ei käy sellaisiin kaivoihin, joissa muu kuin pyöreä kansi. Näin meillä.

Putsasin lattiakaivon eka kertaa neljään vuoteen. Siis ei tulvehtinut. Mönjää oli aika paljon ja tuli putipuhdas. Laitoin sihdin ( sini) ja kaivo alkoi tulvehtimaan. Äkkiä sihti hevon helvettiin!

Ei tulvehdi. Ja pusaan taas ehkä parin vuoden kuluttua kaivon...

no ihan varmaan tulvehtii, jollet vaihda sitä sihtiä uuteen säännöllisin välein. Kyse onkin siitä, että jollet käytä sihtiä, niin tukoksen syntyessä se on paljon syvemmällä ja paljon työläämpi ja VASTENMIELISEMPI puhdistaa, mut ihan okei, jos siis sen haluaa tehdä harvemmin ja hankalamman kautta. Mä vaihdn paljon mieluummin tuo sihdin muutaman viikon välein.

Vierailija
36/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun rassaa sen auki. Samalla voin rassaa kaikki muutki paikat auki kunnes sit tiivistän ne taas kunno teho tiivisteellä.

Vierailija
37/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 23:20"]Et sitten ole ajatellut siihen sihtiä ostaa? Siivousvälineissä, Sinillä on muovitengas missä verkkokangassihti. Alle kympin. Sijoitus lattiakaivon kannen alle..

Se on seinässä.

Lattiakaivo seinässä?

Nyt menee mielenkiintoiseksi. Miten seinässä olevan viemärin saa tukkoon?

Vierailija
38/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää, kun mies jättää aina kauheat hiustukot lattiakaivoon, eikä siivoa niitä pois. Itse en edes päästä hiuksiani lattiakaivoon asti, silti joudun aina siivoamaan miehen ällöt hiuspallot. Perkele!

Jos olette aviossa, olet vihkikaavassa luvannut rakastaa miehesi ällöjä hiuspalloja, kunnes kuolema teidät erottaa. Oma valintasi.

Sihdin voi tietysti hommata, ei täyttäne aviorikoksen tunnusmerkkejä..

Vierailija
39/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihminen, lattiakaivon pitää pestä harjalla ja pesuaineella.

Siinä on semmonen ritilä. Ota se pois puhdista se ja sitten kaivo. Laita puhdas ritilä takaisin.

Vierailija
40/49 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ritilä pois ja teippaa sen toiselle puolelle hyttysverkkoa. Voi käyttää moneen kertaan.

Aahh!! Tässäpä niksien ehdotonta eliittiä. Teippi pysyykin tooosi hyvin paikoillaan märässä lattiakaivossa. Ei kannata ostaa kaupan (millilleen sopivaa) sihtiä, kun käsistään kätevä askartelee paskartelee semmoisen ihan itse.

Oliko sulla lisääkin näitä niksejä?