Kysytäänmpä rinnoista. Ovatko joillakin naisilla jo nuoresta iästä riippurinnat, vai mistä johtunee?
Olen tässä tutkinut asiaa, ja mielenkiintoni heräsi kun yksi urheilullinen nainen sanoi että johtunee rasvakudoksesta.
Mun matikkapää ei riitä kun olen toisia naisia nähnyt, ja heistä ei ole kun osalla ylipainoa. Osalla nuoriakin naisia on koko lenttispallo.
Osalla suht normit, mun mielestäni, toisilla riippuvat, yksillä lenttiksiä. Olen jo viiskymppinen, joten kertokaa mulle tietämättömälle ollaanhan me yksilöitä, joten jos selvittäisitte mulle.
Kommentit (6)
Eiköhän tuo ole ihan synnynnäinen juttu, jos nuorella on jo riipparit. Muistan, että yhdellä ystävällä oli jo teininä riipparit, itselle ne tuli raskauksien ja imetysten myötä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ukolla ole muuta miettimistä
Tätä yhtälöä en tajuu. Kulleja ollaan arvostelemassa kyllä, mutta kun kysyy asiallisesti rinnoista jotain niin hyökätään. Toki meillä ukoilla niinkun akoillakin on muutakin mietittävää, miksi tämä palsta on olemassa?
Riippari on ilmeisesti asunut kauemmin sellaisessa kohdassa, jossa painovoima on suurempi.
Mitä raskaampi ja isompi rinta, sen pahemmin painovoima iskee. Painonvaihtelut, etenkin raju laihtuminen sekä imetykset laittavat rinnat roikkumaan.
Pohdin miten joku voi kirjoittaa 'kysytäänmpä' XD se on jo vähän liikaa? Nyt mies, oikeasti, käy vaikka kirjastossa ja hae joku kirja luettavaksi!
Ja aiheeseen, riippuu kudostyypistä sekä rintojen koostumuksesta, mallista, eli perimästä yleisesti. Kasvuiässä tukevien liivien käyttäminen voi paradoksaalisesti edesauttaa riippumista, painon vaihtelut samoin - jälleen riippuen perinnöllisestä kudostyypistä.
Jännä miten joku kyseenalaistaa ettei tätäkin voisi pohtia, ja toinen kiljuu että niinhän peniksiäkin pohditaan.
Ensinnäkin, ratkaisevaa lienee ettei ole sopivaa rasvaisesti tirkistellen pohtia nuoria, eikä sopivaa rumasti arvostella ikäihmisiä ja muutenkin voitaisiin olla vähän lempeämpiä niin itselle kuin muillekin.
Toisekseen, ei niitä munia tai tissejä arvioi mitkään kollektiiviset ryhmät ,(kaikki miehet / kaikki naiset) vaan yksilöt. Luulisi että etenkin seksiasioissa vastakkainasettelu on typerää (paitsi kirjaimellisesti), kun kuitenkin on yleensä kyse miehen ja naisen nautinnollisesti kohtaamisesta.
Joillakin tulee myös raskausarpia helposti, jo ennen raskauksia. Ja joillakin miehillekin niitä on. Toisille ei tule juuri lainkaan. Samoin selluliittia tulee enemmän tai vähemmän paljolti perimän perusteella, näihin ei täysin voi itse vaikuttaa, vaan olisi parempi yrittää hyväksyä itsensä ja toiset sellaisenaan.
Eikö ukolla ole muuta miettimistä