Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimieheni säikähti diabetestani

Vierailija
01.01.2022 |

Minulla todettiin väsymyksen ja pohjattoman janon jälkeen diabetes 2. Se on nyt hoidossa lääkityksellä. Esimieheni kauhistelinkun osastollamme muut ovat terveitä. Joudutkohan nyt olemaan paljon poissa. Minun olisi pitänyt kertoa etukäteen että suvussamme on tautia. Hän ottaa vain terveitä. Sairaat tulee kalliiksi. Hän oli lukenut että sokeritauti on kuin rintasyöpä.

Esimiehrninoli kuitenkin kertonut heidän suvussaan olevan useita skitsofreenikkoja. Pomoni vahtii nyt suupaloja I. Syög vain kalaa vihanneksia ja kanaa. Et ota herkkuja. Hän myös kertoi palaverissa olevani jatkolla, monet kuolevat diabetekseen, sopeutuvat ja jalat amputoidaan. Olen muuten ok, mutta pomoni asenne sotkee työni.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihava. Aloita keto. Et syö enää hiilihydraatteja, viljaa hedelmiä, sokeria. Vain lihaa,rasvaa, proteiineja.

Vierailija
2/4 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tyypin diabetes on elintapasairaus. Geenit alkaa vaikuttaa vasta iäkkäällä. Työikäinen paranee siitä elintapoja muuttamalla. Kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/4 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Mulla on ollut diabetes 20 vuotta ja olen ihan terve. Ei todellakaan diabetes tee ihmisestä mitään sairasta tai aiheuta jalkojen amputoimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän