Voiko tästä päätellä jotain?
Olen 3kk eron jälkeen (olen jätetty) vieläkin ihan down, hän pyörii ajatuksissani päivittäin joskus enemmän joskus vähemmän. Onko tämä normaalia vai hulluutta vai mitä tämä on?
Ärsyttää kun tunteet sanoo että ruinaa takas ja järki ei osaa sanoo mitää, komppaa vaan tunnetta että ruinaa ruinaa. En kuitenkaan ole ollu tuohon 3kk missään tekemisissä.
Kertokaas mulle?
Kommentit (12)
"On." niin normaalia vai hulluutta? o.O
AP
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:50"]"On." niin normaalia vai hulluutta? o.O
AP
[/quote]
Normaalia.
Tuollaista se on. Ihailen vahvuuttasi. Itse sorruin jo vajaan viikon eron jälkeen ottamaan mieheen yhteyttä...Hävettää vieläkin, vaikka tästä on jo vuosia.
Jos tää nyt sitte on normaalia, niin kannattaako täs ruinata takas vai pitäskö yrittää vaan päästä yli ja jatkaa elämää etsien joku toinen? Onko kokemuksia ja viisaita kertomaan miten toimia?
Kun ne asiat miks ero tuli ja mut jätti on todellakin muutettavissa (niitä en lähde avaamaan sen tarkemmin) mutta sanotaan sen verran että asia oli oman tunnepuolen juttuja jotka meni sekaisin yhdestä asiasta jonka jälkeen menin hädissäni laukomaan perättömyyksiä. :(
Tuollaista se on mullakin :/ koita pysyä vahvana, aikaa aikaaa ja lisää aikaa se ottaa...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 21:56"]
Jos tää nyt sitte on normaalia, niin kannattaako täs ruinata takas vai pitäskö yrittää vaan päästä yli ja jatkaa elämää etsien joku toinen? Onko kokemuksia ja viisaita kertomaan miten toimia?
Kun ne asiat miks ero tuli ja mut jätti on todellakin muutettavissa (niitä en lähde avaamaan sen tarkemmin) mutta sanotaan sen verran että asia oli oman tunnepuolen juttuja jotka meni sekaisin yhdestä asiasta jonka jälkeen menin hädissäni laukomaan perättömyyksiä. :(
[/quote]
AP jäi mutta kaikki varmaa tajuaa
On normaalia. Itsekin olen jo monta kuukautta haikaillut yhtä miestä, jonka kanssa en ikinä oikein edes seurustellut.
Aika auttaa. Älä missään nimessä ota yhteyttä.
Tää on kyllä ihan pyllystä. Kun haluis yrittää vielä uudestaan ja tekis mieli lähestyä mutta en oikein uskalla ottaa yhteyttä koska pelkään että pahentaa tilannetta, ehkä ei suhteen/eron kannalta vaan oman vointini. Jos sitten haikailen taas niin paljon että menee se yksi kuukausi samaan tapaan kuin itsellä meni, että mistään ei tullut mitään, murjotin ja olin omissa maailmoissani. :/
Järki vs. tunne... siinä on parivaljakko joista tunne on vahvempi ja järki komppaa tunnetta vaikka se sanoisi kuinka PITÄISI tehdä. *huokaus*
On se ihan normaalia.
Sinä itse tiedät, kannattaako vanhaa puuroa lämmitellä vai ei. Älä ainakaan ylpeyden anna estää sitä. Mutta samanhan voisi mieskin tehdä, jos haluaa. Selvästikään ei ole halunnut...?
Älä ota yhteyttä. Vaikkei se siltä tunnu, niin olet jo hyvää vauhtia pääsemässä yli. Voimia :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 22:08"]
On se ihan normaalia.
Sinä itse tiedät, kannattaako vanhaa puuroa lämmitellä vai ei. Älä ainakaan ylpeyden anna estää sitä. Mutta samanhan voisi mieskin tehdä, jos haluaa. Selvästikään ei ole halunnut...?
[/quote]
Niin kun en tiedä onko aikaa kulunut tarpeeksi että hän olisi ymmärtänyt etten oikeasti tarkoittanut mitä hädissäni keksin ja sanoin aikanaan. Vai olisiko niin että on tajunnut muttei hänkään viitsi ottaa yhteyttä?
Ehkä olen tässä vielä jossain kohtaa rohkea ja lähestyn vain kysymällä miten menee ja kuulostelen tilannetta onko järkeä kysellä uusinta mahdollisuutta? Kuulostaako järkevältä?
Kiva kun täältä saa (ainakin joskus, niinku nyt) tukee. :)
On.