Harri Moisio ja Vivian Nick!
Mitää? :D mukavanoloisia ihmisiä mutta yllättävä pari.
Kommentit (17)
Taas vanha kääkkä ja pajon nuorempi nainen.
Mua ei yllätä. Harri on just Vivianin tyylinen. Olen seurannut Viviania jo galleria-ajoista lähtien ja hän on aina ollut kiinnostunut vähän vanhemmista ja rosoisemman näköisistä miehistä. Vaikka Vivian on tosi naisellisen näköinen niin kaiken sen perusteella mitä olen hänestä kuullut ja nähnyt niin on myös roisimpikin ja äijämäinen. Voin kuvitella, että sopivat ihan hyvin toisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei yllätä. Harri on just Vivianin tyylinen. Olen seurannut Viviania jo galleria-ajoista lähtien ja hän on aina ollut kiinnostunut vähän vanhemmista ja rosoisemman näköisistä miehistä. Vaikka Vivian on tosi naisellisen näköinen niin kaiken sen perusteella mitä olen hänestä kuullut ja nähnyt niin on myös roisimpikin ja äijämäinen. Voin kuvitella, että sopivat ihan hyvin toisilleen.
Hänellä on selkeä miesmaku. Äijät samaa tyyliä kuin oma isänsä.
Vierailija kirjoitti:
Se on Valpuri eikä mikään Nick.
Nick on sukunimi ja Valpuri toinen nimi.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä jo eronneet?
Samaa mietiskelin, kun Vivian podissaan kyseli löytyisikö hänelle joku kiva kaveri. Tosin se oli varmasti vitsi.
Vivian on poistanut feedistään yhteiskuvan.
Vierailija kirjoitti:
Taas vanha kääkkä ja pajon nuorempi nainen.
Setämiehissä on vaan sitä jotain. Jälleen kerran palstamammojen todellisuudestavieraantuneet jutut todettu pötypuheeksi. Naiset tykkää vanhoista ukoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä jo eronneet?
Samaa mietiskelin, kun Vivian podissaan kyseli löytyisikö hänelle joku kiva kaveri. Tosin se oli varmasti vitsi.
Toisessa jaksossa mainitsivat vilkkaan seksielämän ( sen jälkeen, kun tän palstan mukaan yhteiskuvat oli poistettu)
Mutta toki vilkasta voi olla ilman suhdettakin
ja tähän vielä lisättävä, että se Kirsikan Tuukka vaikuttaa kyllä supermieheltä. Kirsikka on mun suosikki podcastaaja, mutta ei varmasti helpoin tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä jo eronneet?
Toisessa jaksossa mainitsivat vilkkaan seksielämän ( sen jälkeen, kun tän palstan mukaan yhteiskuvat oli poistettu)
Mutta toki vilkasta voi olla ilman suhdettakinja tähän vielä lisättävä, että se Kirsikan Tuukka vaikuttaa kyllä supermieheltä. Kirsikka on mun suosikki podcastaaja, mutta ei varmasti helpoin tyyppi.
Millä perusteella ajattelet, ettei helpoin tyyppi?
Ovatkohan nyt eronneet kun Vivian poistanut yhteiskuvan eikä Harri enää seuraa Viviania :(
Onko hän nykyään tosiaan Roope Salmisen kanssa yhdessä?!
Kumpi siis Roopen kanssa? Harri vai Vivian?
mitä hittoa se sulle kuuluu!