Voiko raskausoireet " aaltoilla" jos oikeasti on raskaana?
Kyselin tätä jo tuolta vauvakuume-puoleltakin, mutta laitetaan nyt vielä tännekkin...
Olen vähän ihmeissäni, kun ainoa tähänastinen raskausoire rintojen kipuilu tuntuu jotenkin aaltoilevan. Ts. jonain päivänä voivat olla aamulla aika kipeät ja sitten taas iltaa kohden kipu laantuu ja saattaa olla parikin päivää vähäistä (silti koko ajan on vähän kipeät jos käsin tunnustelee).
Muita oireita ei ole. Paitsi, että menkat ehkä vähän myöhässä (mutta mun luonnollinen luteaalivaihe onkin vain 8 päivää). Ihan varma en tuosta myöhässä olemisesta kyllä ole, kun eka inssikierto menossa enkä aikaisemmin ole piikitellyt. En tiedä pidentääkö ne jotenkin kiertoa tms. Viime viikolla alkoi pieni tuhruttelu, mutta sekin loppui viikonlopun aikana kokonaan.
Miten muilla on inssi ja piikitykset vaikuttaneet kierron pituuteen? Lugeja en ole tällä kertaa käyttänyt. Vain Menopuria ja Pregnyliä.
on rinnat kipeytyneet pregnylistä ja sitten raskauden takia. molemmissa on aaltoilua. itseasiassa kaikissa raskausoireissa on aaltoilua paljon mm. vuorokaudenaikojen mukaan.
kierto on joskus pitkittynyt ja joskus ollut normaali. pitkittymisen luulen johtuvat lugeista, jotka oli mulla aina käytössä.
toivotaan sinulle plussaa
eliane rv 15+6