Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko teille jo kertausharjoituskutsu?

Vierailija
01.01.2022 |

Mies, veli, poika. Kohta mennään?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojalle kiitos maamme on hankkinut viime vuosina ulkomaalaisvahvistuksia näihin olympialaisiin.

Vierailija
2/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut, olen kyllä vähän odotellut sellaista kun olen käynyt aktiivisesti viime vuosina muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Onneksi on c-paperit. Vittuettä naurattaa miten jotkut käyneet sivarin tai armeijan kun c-paperit tai jalkapanta on parempi ja helpompi ratkaisu.

Vierailija
4/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Onneksi on c-paperit. Vittuettä naurattaa miten jotkut käyneet sivarin tai armeijan kun c-paperit tai jalkapanta on parempi ja helpompi ratkaisu.

Loser...

Vierailija
5/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa ryssäbotille MITÄÄN.

Vierailija
6/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkisin persettä kutsulla jos tulisi.

Vierailija
7/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan taas arvon ressuja, että tietyistä asioista ei huudella. Ei niistä vähäisimmistäkään. Sinuakin vaanii vakooja.

- Opsec-pro-

Vierailija
8/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko aloittaja kertoa vähän enemmän siitä, mitä muuta kivaa Venäjällä tapahtuu ?

Vierailija
9/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sijoitettu.

Ja kuten olen sanonutkin niin Suomeen ei kohdistu minkäänlaista uhkaa. Asevoimamme ovat Euroopan kovimmat.

Pystymme reagoimaan heti kun tarve vaatii. 

Nukkukaa rauhassa.

Vetäkää vaikka pullo Kossua. Suomi on turvassa, koska meillä on Euroopan kovin armeija.

Vierailija
10/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sijoitettu.

Ja kuten olen sanonutkin niin Suomeen ei kohdistu minkäänlaista uhkaa. Asevoimamme ovat Euroopan kovimmat.

Pystymme reagoimaan heti kun tarve vaatii. 

Nukkukaa rauhassa.

Vetäkää vaikka pullo Kossua. Suomi on turvassa, koska meillä on Euroopan kovin armeija.

Me myös tiedetään kaikki ketä tänne tulee.

Vierailija
11/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi trollata vakavalla aiheella. Edes sopimusreserviläisille ei ole tullut kutsuja saati muille

Vierailija
12/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille pojille on tullut eli vuonna 2017 ja 2019 varusmiespalvelusta suorittaneita kutsutaan kertaamaan.

Vierailija
13/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutsu tulee, niin ei syytä huoleen. Sehän tarkoittaa vapaaehtoista harjoitusta.

Jos sen sijaan saapuu kertauskäsky, on se astetta kovempi juttu. Tarkoittaa pakollista harjoitusta.

Vierailija
14/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kutsu tulee, niin ei syytä huoleen. Sehän tarkoittaa vapaaehtoista harjoitusta.

Jos sen sijaan saapuu kertauskäsky, on se astetta kovempi juttu. Tarkoittaa pakollista harjoitusta.

Ei suomessa mikään muukaan ole pakollista. Ei ole pakko opetella maan tapoja tai kieltä. Vähät välittäisin moisesta käskystä.

Vierailija
15/15 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vihollisporukka voitetaan sillä kun soitetaan joululauluja yötäpäivää joka paikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi