Sinä tavallisen näköinen/rumahko nainen!
Oletko testannut kuinka paljon viehättävyytesi nousee jos olet iloinen/sinulla on hyvä itsetunto?
(kysyn, koska aina jaksetaan sanoa miten kuka tahansa saa seuraa jos vaan on tyytyväinen itseensä).
Kommentit (25)
Miksi meille naisille annetaan niin järjettömiä ulkonäkö kriteerejä 99% suomalaisista miehistä on ihan helvetin rumia rupikonnanäköisiä plösöjä???
Mä olen kyllä huomannut, tosin en ole varsinaisesti testannut, koska mun mielestä sitä ei vaan oikein voi testata. Ei kai sitä voi vaan päättää, että nyt olen iloinen ja mulla on hyvä itsetunto? Helppoahan elämä olisi, jos näin voisi tehdä.
Olen hyvin tavallisen näköinen, mulla on aina ollut lyhyet hiukset ja vartaloltanikin olen ollut normaali tai pulska. Silti jossain vaiheessa mulla oli hyvinkin vilkas seuraelämä ja tapailin mukavia miehiä. Eron huomasi jossain vaiheessa kun elämässä tapahtuneiden muutosten myötä sulkeuduin ja masennuin, sosiaalinen elämä loppui melkeinpä seinään (vaikka edelleen samalla tavalla liikuin ulkona ja yöelämässä) eli viehätysvoimani selkeästi laski. Nyt kun olen taas onnellisempi ja iloisempi, ja huomaan että miehet huomaavat minutkin taas.
Tosin se iloisuus ja hyvä itsetunto vaikuttaa myös ulkonäköön; itse ainakin huomaan että kun voin hyvin ja olen onnellinen/iloinen, käytän "näyttävämpiä" vaatteita (enemmän värejä, imartelevampia leikkauksia) ja ylipäätään jaksan panostaa ulkonäkööni. Eli toki sekin vaikuttaa. Sitten kun on tyytymättömämpi ja itsetunto huonompi, käytän helposti tylsiä vaatteita, esim. muodottomia neuleita yms. Joka tapauksessa, kyllä se näkyy ympäristöön, jos on positiivinen, iloinen ihminen, ja sellainen vetää puoleensa muita ihmisiä. Se on vaan siitä hankala, että ei sitä voi feikata, muutenhan se olisi tosi helppoa.
Olen asunut isossa kaupungissa Suomessa, ja siellä tämä päti. Helsingistä en osaa sanoa, vähäiset kokemukseni helsinkiläisistä miehistä kyllä tukee sitä, että siellä ollaan pinnallisempia ja kiinnitetään enemmän huomiota pelkkään ulkonäköön.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:48"]
Miksi meille naisille annetaan niin järjettömiä ulkonäkö kriteerejä 99% suomalaisista miehistä on ihan helvetin rumia rupikonnanäköisiä plösöjä???
[/quote]Niinpä! Ei mulla ainakaan ole mitään paineita. Joskus vaan rasittaa kun ihmiset luulee tuntevansa mun luonteenkin jo naaman perusteella...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:56"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:50"]
Kyllä tavallisen näköiset naiset on ihan haluttuja.
Vaatimattomin neljännes voisi tuota testata.
[/quote]
Ei ole noin yksioikoista :) Ei esim. suositussa yökerhossa tavallisen näköinen nainen pärjää kilpailussa, kuten ei suurimmissa kaupungeissakaan kun kauniita naisia on pilvin pimein. Taviksen näköiset naiset pärjää parhaiten pienillä paikkakunnilla ja muutenkin paikoissa, joissa ei ole muita valittavina.
[/quote]
Jännä juttu, kun itsellä on juuri yökerhoista toisenlainen kuva. Superlaitetuilla seksikkäillä ystävilläni ei käy hyvä flaksi, itsellä käy, kun ei ole juurikaan meikkiä ja jalassa farkut ja t-paita. Enkä ole mikään veret seisauttavan kaunis vaan ihan tavallinen perustyttö.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:44"]
En ole testannut mitään perkeleen hymyjä tai muutakaan. En halua olla viehättävä, vaan rauhassa!!
[/quote] Oletko erakko? :O
[/quote]En ole tuo jolle vastasit, mutta kuka vittu nyt miehiä haluais miellyttää. Ei ainkaan järkinaiset