Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä tavallisen näköinen/rumahko nainen!

Vierailija
19.04.2015 |

Oletko testannut kuinka paljon viehättävyytesi nousee jos olet iloinen/sinulla on hyvä itsetunto?

(kysyn, koska aina jaksetaan sanoa miten kuka tahansa saa seuraa jos vaan on tyytyväinen itseensä).

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tavallisen näköiset naiset on ihan haluttuja. 

Vaatimattomin neljännes voisi tuota testata. 

Vierailija
2/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata mutta sitten tajusin olevani upea. No, ei voi mitään :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:50"]

[/quote]Tavalliset naiset ehdottomasti ovat haluttuja. Halutumpia kuin kauniit. Sen sijaan erikoiset ovat vähemmän haluttuja. 

Vierailija
4/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei ole noin yksioikoista :) Ei esim. suositussa yökerhossa tavallisen näköinen nainen pärjää kilpailussa, kuten ei suurimmissa kaupungeissakaan kun kauniita naisia on pilvin pimein. Taviksen näköiset naiset pärjää parhaiten pienillä paikkakunnilla ja muutenkin paikoissa, joissa ei ole muita valittavina.

Vierailija
5/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan tavallisen näkönen, normipainonen ja värjäämättömät hiukset, mutta kyllä mulle aina baarissa tulee miehet juttelemaan :) Oon kyllä yleensä melko iloisen näkönen, ja kuulemma mulla on semmonen ujo hymy. Uskon, että posiitivinen asenne auttaa aina!

Vierailija
6/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:56"]

[/quote]

Ei ole noin yksioikoista :) Ei esim. suositussa yökerhossa tavallisen näköinen nainen pärjää kilpailussa, kuten ei suurimmissa kaupungeissakaan kun kauniita naisia on pilvin pimein. Taviksen näköiset naiset pärjää parhaiten pienillä paikkakunnilla ja muutenkin paikoissa, joissa ei ole muita valittavina.

[/quote]

Idiootti alapeukuttaa. Onhan se ihan helvetin selvää, että tavisnainen on kuumaa kamaa perähikiällä mutta esim. jos helsingissä menet minne tahansa ei ketään kiinnosta. Koska miksi kiinnostaisikaan? Yliopistokaupungit on täynnä kauniita, nuoria ja korkeakoulutettuja naisia.

Vierailija
7/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:51"]

[/quote]

Luulet vaan, et sä edes tiedä mitä upea tarkoittaa :D

Vierailija
8/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen, normaalipainoinen hyväryhtinen, iloisen näköinen nainen. Juttusilleni hakeutuu miehiä missä tahansa. Miksi rajaus Helsinkiin tai muihin isoihin kaupunkeihin Suomessa? Kyllä tavallisuus näyttää kiinnostavan rapakon takanakin.

Vierailija
9/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikein ymmärrä kysymystä.

Mä olen hyvinkin tavallisen näköinen nainen, aika ryppyinenkin jo ikäisekseni, mutta ei mulla ole ollut mitään itsetunto-ongelmia sitten teini-iän.

Vierailija
10/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:51"]

[/quote]

Luulet vaan, et sä edes tiedä mitä upea tarkoittaa :D
[/quote]

:-/

Vierailija
11/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. 

Vierailija
12/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihminen tuosta vaan muuttaa itsensä iloiseksi tai hyväitsetuntoiseksi, jos ei sellainen jo ole?

Vierailija
13/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan koulun uskonnontunneilta sen, että opettajamme (nainen) sanoi: "Miehet haluavat kauniita blondeja, mutta menevät naimisiin tavallisten brunettejen kanssa." (Tämä sen takia, että mies voi ola varma siitä, ettei kukaan muu halua hänen vaimoaan.)

Vierailija
14/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:26"]

Muistan koulun uskonnontunneilta sen, että opettajamme (nainen) sanoi: "Miehet haluavat kauniita blondeja, mutta menevät naimisiin tavallisten brunettejen kanssa." (Tämä sen takia, että mies voi ola varma siitä, ettei kukaan muu halua hänen vaimoaan.)

[/quote]No voi jumalauta uskonnonopettaja selostaa tuommosta skeidaa. Mutta siis kyllähän ne ns tavalliset (mutta iloiset) on halutuimpia. Yleensä tavallisuus viittaa pehmeisiin kasvonpiirteisiin. Ja iloiseen hymyyn.

Vierailija
15/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän hymyillä niin paljon kuin se nyt yksin ollessa jossain kapakassa on mahdollista, ja tietysti lähestyn ihmisiä hymyillen.
Mutta eipä näytä vaikuttavan. Kukaan ei lähesty ja usein ihmiset eivät vastaa.

Vierailija
16/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se luonne ratkaisee ja hymyily. Olit sitten minkä näköinen tahansa, jos mies on tosissaan. Pelimiehet erikseen. Nimimerkillä kokemusta on noista veijareista. Ei kiitos enää.

Vierailija
17/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo liiankin hyvä itsetunto välillä (miesten mukaan), iloinen olen aina etenkin viihteellä. 

Ei mitään vaikutusta. Itsetunnosta enemmän haittaa kuin hyötyä.

Vierailija
18/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole testannut mitään perkeleen hymyjä tai muutakaan. En halua olla viehättävä, vaan rauhassa!!

Vierailija
19/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:44"]

En ole testannut mitään perkeleen hymyjä tai muutakaan. En halua olla viehättävä, vaan rauhassa!!

[/quote] Oletko erakko? :O

Vierailija
20/25 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:26"]

[/quote]

Ollaan oltu saman opettajan tunnilla. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme