Kumman kaa: Ville Niinistö vai Carl Haglund
Tänään pakko sanoa Niinistö. ( ei puoluepoliittinen kanta)
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2015 klo 01:04"]Haglundissa on jotain vanhanajan charmia, joka vetoaa, vaikkei hän olekaan mikään suurikokoinen. Hänessä on muuta miehekkyyttä, johon verrattuna Ville Niinistö vaikuttaa kiltiltä pikkupojalta, lapselta.
[/quote] se on ne lasit!
Ville piiskaa Callea ja huutaa "kuka maksaa tuulivoiman, kuka on sun daddy?" Calle huutaa "pappa betalar, Ville on daddy!" Mä katselen ja juon Cavaa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 02:09"]
Jos ura eduskunnassa tyssää niin voisivt perustaa Arhinmäen kanssa bändin Pave ja VilleCalle.
[/quote]
Paras ehdotus pitkiin aikoihin! Repesin totaalisesti. :D
Haglundissa on jotain vanhanajan charmia, joka vetoaa, vaikkei hän olekaan mikään suurikokoinen. Hänessä on muuta miehekkyyttä, johon verrattuna Ville Niinistö vaikuttaa kiltiltä pikkupojalta, lapselta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:07"]
Calle laseilla. Suomen oma Harry Potter :)
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:08"]
Siis mun mielestä Carl Haglund on ihan sen yhden suomalaisen mies-stylistin näköinen, mikä sen nimi nyt olikaan...
[/quote]
Sami Sykkö?
Tyyli sama. Lyhyitä molemmat.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:50"]
Niinistö, koska Callella pieni.
[/quote]
Onko tämä sisäpiiritietoa eduskunnan miestenhuoneesta vaiko saunasta? Vai onko joku kellistänyt molemmat eikä av:lla tiedettäisi siitä?
Haaveilen siitä että Ville ottas mut rajusti eduskuntatalon vessassa seinää vasten aah!
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 00:57"]Haaveilen siitä että Ville ottas mut rajusti eduskuntatalon vessassa seinää vasten aah!
[/quote]
T. Calle
Jos ura eduskunnassa tyssää niin voisivt perustaa Arhinmäen kanssa bändin Pave ja VilleCalle.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 19:50"]
Niinistö, koska Callella pieni.
[/quote]Ehkä hänellä on kokemusta asiasta.
Ja päättelet tämän mistä? :D
[/quote]