Mä en jaksa kohta enää tätä elämää
Ja olen jo hoidon piirissä. Siitä ei ole vaan mitään hyötyä. Käyn juttelemassa psykiatrian poliklinikalla. Inhoan hoitajaani, en tiedä miksi. On liian päällekäyvä ja tuijottaa koko ajan silmiini. Tuntuu epämukavalta. Olen sairaslomalla. Tuntuu että menen koko ajan huonompaan suuntaan. En kohta pääse ulos kodistani. Tunnen itseni erilaiseksi kuin muut. Olen aina ollut ulkopuolinen. En jaksa mitään tehdä kotona. Olen vain koneella. Lääkkeet turruttaa. En tiedä miten voisin parantua. Vihaan käydä juttelemassa viikottain olotilastani. En saa hoidettua asioitani jne. Olen ollut jo vuosia hoidon piirisssä ja masentunut. Tai en koe että masentaa, mutta en saa vaan itsestäni irti että hoitaisin asioitani. On sosiaalisten tilanteiden pelko. En jaksa turhia läpinöitä. Haluaisin vain elää normaalia elämää mutta koko ajan tulee muistutuksia että en ole normaali. Vihaan koko psykiatrista hoitoa. Ennen ei ollut näin mutta kun siitä ei ole mitään hyötyä ollut koskaan siitä läpinästä. Joudun aina vaan uudestaan käymään ja vihaan käydä siellä. Vihaan sitä hoitajaa ja sen tuijotusta. En vaan kehtaa sanoa mitään. Olo on koko ajan epämukava. Stressaan käyntejä jo etukäteen.
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:30"]
Hae psykoterapiaa. Saat valita itse kenen kanssa puhut...tsemppiä!
[/quote]
En saa sitä, En ole tarpeeksi hyväkuntoinen ja sitten taas en ole tarpeeksi sairaskaan. Näin on sanottu. Ei ole energiaa taistella.Itse en pysty maksamaan kokonaan terapiaa. ap
[/quote]
Mistä niin päättelet? Kysypä uudestaan.
[/quote]
Eivät kaikki saa tuettua terapiaa. Ja ap.ei voi itse kertomansa mukaan koko terapiaa maksaa. Itse maksan kolmatta vuotta viikottain tapahtuvan psykoterapiani kokonaan itse. Summa on aikamoinen vuodessa mutta pystyn mm.olemaan työelämässä psykoterapian ansiosta
Mutta jos ei kysy ja hae niin ei voi tietää saako sitä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:04"]
[/quote]
Olen kysynyt, vastaus on aina ettei vielä.
ap
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 16:04"]
[/quote]
Olen kysynyt, vastaus on aina ettei vielä.
ap
[/quote]
Oletko ollut kuinka pitkään hoidossa? Siinä taitaa olla joku aikaraja, että voi hakea. Voisko tota hoitajaa vaihtaa? Kannattaa kysyä.
Lue netistä tietoa hsp stä eli erityisherkkyydestä
no mikäs on kun ei normaali elämää jaksa,ei kannata kärvistellä menneisyyden asioita,niistä tulee vain huono olo,katse tulevaisuuteen sieltä saa energiaa ja voimaa,jätä menneisyys taaksesi ja aloita uusi elämä.
Psykiatrisen sh:n voi varmaan vaihtaa toiseen, jos asut isommassa kaupungissa. Muistan nuorena, etten ollenkaan pitänyt siitä sh:sta, jolla mun piti käydä ja tuntui, etten halunnut puhua hänelle mitään. Sain sanotuksi asiasta lääkärille, niin hän sanoi, että on ihan normaalia, etteivät henkilökemiat aina kohtaa ja sh vaihtui.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:30"]
[/quote]
En saa sitä, En ole tarpeeksi hyväkuntoinen ja sitten taas en ole tarpeeksi sairaskaan. Näin on sanottu. Ei ole energiaa taistella.Itse en pysty maksamaan kokonaan terapiaa. ap
Ihan kuin minun kirjoitukseni, ihan täysin! Voi kun todellakin saisi entisen elämänsä takaisin ja voisi taas elää normaalisti eikä olisi koko ajan painostusta joka suunnasta mennä juttelemaan jollekin josta ei kuitenkaan ole mitään erityisempää hyötyä ollut. Jaan niin tuskasi sanasta sanaan. En osaa muuta kuin toivottaa voimia ja toivoa että paremmat ajat voisivat joskus koittaa meille molemmille vielä!
[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 11:30"]
[/quote]
[/quote]
Mistä niin päättelet? Kysypä uudestaan.