Mitä teen tänään?
Kommentit (15)
Otan rauhallisesti ilman stressiä ja hysteriaa. Hmm... olen itsekriittinen myös koska haluan kehittää itseäni mutta tähän palstaan ei auta avautua.
Luin aloituksen väärin mut tuu mukaan.
mä katon scifi sarjoja putkeen netistä ja kirjoitan.
Ota pari bisseä ja syö jotain chilipitoista.
Siivoskelen ja käyn hautausmaalla.
Vierailija kirjoitti:
mä katon scifi sarjoja putkeen netistä ja kirjoitan.
Mitä kirjoitat?
Vierailija kirjoitti:
Ota pari bisseä ja syö jotain chilipitoista.
Rohkea suunnitelma, mutta mielenkiintoinen.
Minä ehdin nukkua vain neljä tuntia, joten otan tämän päivän ihan rauhallisesti: luen, teen käsitöitä, nautin takkatulesta. En varmaan jaksa/halua laittaa ruokaa kaiken joulu- ja uuden vuoden kokkailujen jälkeen, tilataan pizzat tai syödään voileipiä.
Jos oot nainen, niin lähetään treffeille.?
Vierailija kirjoitti:
Meillä paistaa ihanasti aurinko. Lähdetään pilkille ja grillataan makkaraa ja vaahtokarkkeja. Termokseen kaakaota.
Epäreilua. Tasapuolisuuden nimessä eteläsuomeen pitäisi rakentaa aurinkomuuri niin että kaikki suomalaiset saavat auringon samaan aikaan.
AP kysyy, että mitä hän tekisi tänään ja tyhmämammat kertovat tänne koko elämäntarinansa...
Vierailija kirjoitti:
Otan rauhallisesti ilman stressiä ja hysteriaa. Hmm... olen itsekriittinen myös koska haluan kehittää itseäni mutta tähän palstaan ei auta avautua.
Luin väärin että mitä teet kun kirjoitit mitä teen.
En tiedä, ota chillisti.
Vierailija kirjoitti:
AP kysyy, että mitä hän tekisi tänään ja tyhmämammat kertovat tänne koko elämäntarinansa...
Eli sä kerrot tyhmiä itse.
Meillä paistaa ihanasti aurinko. Lähdetään pilkille ja grillataan makkaraa ja vaahtokarkkeja. Termokseen kaakaota.