Paskojen alueiden äänestysprosentti
Paskoilla ja vitun paskoilla alueilla äänestysprosentti on huomattavasti pienempi kuin oikeilla asuinalueilla. Katsoin Helsingin äänestysalueita ja alle 50% aktiivisuus oli slummeissa ja ghetoissa kuten Malmilla, Pukinmäessä, Lähi-Itä-Helsingissä. Yli 65% oli koko Etelä-Helsingissä ja osassa läntistä Helsinkiä. Ei varmaan ihme, että paskojen slummien asukkaat ei kiinnostu vaikuttamaan mihinkään. Ei kannata sitten huutaa slummista, että "vitun sekoomus vittu hoida meidän asioita" jos ette itse lähde sieltä sunnuntaikaljalta äänestämään.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:21"]
Ap vaikuttaa todella sivistyneeltä ihmiseltä <3
[/quote]
Kyllä, ihan äly paistaa:).
Kotkan Karhuvuoressa äänestysprosentti oli 41 esimerkiksi vuoden 2011 vaaleissa.
Kommenttisi vie Helvettiin. Joka kerta kun kommentoit sinuun tulee sisään demoni. Demoni syö aivosi sisältä, jotka ovat jo kuolleet, ja aiheuttaa loppumattoman krapulan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:12"]
Kommenttisi vie Helvettiin. Joka kerta kun kommentoit sinuun tulee sisään demoni. Demoni syö aivosi sisältä, jotka ovat jo kuolleet, ja aiheuttaa loppumattoman krapulan.
[/quote]
Mene äänestämään läski.
Vituttaa se, että kohta slummien elämäntapatyöttömät huutelee "sekoomus vittu ei osaa yhtään mitään vittu", kun eivät itse käy edes äänestämässä. Haukkua osataan, muttei äänestää tai tehdä töitä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:12"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:16"]
Vituttaa se, että kohta slummien elämäntapatyöttömät huutelee "sekoomus vittu ei osaa yhtään mitään vittu", kun eivät itse käy edes äänestämässä. Haukkua osataan, muttei äänestää tai tehdä töitä.
[/quote]
No sitten varmaan oot iloinen kun kerron että äänestin vasemmistoa.
t.työtön
Ap vaikuttaa todella sivistyneeltä ihmiseltä <3
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:16"]
[/quote]
No sitten varmaan oot iloinen kun kerron että äänestin vasemmistoa.
t.työtön
[/quote]
Sentään äänestit. Ei minua kiinnosta, ketä äänestit. Kunhan elämäntapakusiaiset edes äänestäisivät eivätkä virkavalittaisi koko ajan kaikesta.
Täällä maalla äänestää aina yli 75% kaikki keskustaa...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:32"]
Suomessa ei ole slummeja.
[/quote]
No joidenkin mielestä esim. Kontula on samanlainen tai pahempi kuin Brasilian hökkelikylät.
Ap parka oisi ihan pulassa isossa maailmassa, jos käsitys slummista on joku Malmi... muualla maailmassa se on vielä erittäin hyvää aluetta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:37"]
Ap parka oisi ihan pulassa isossa maailmassa, jos käsitys slummista on joku Malmi... muualla maailmassa se on vielä erittäin hyvää aluetta.
[/quote]
Sen takia Suomen mittakaavassa Malmi on slummi.