Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oliko äänestyspaikassanne ruuhkaa?

Vierailija
19.04.2015 |

Meillä oli jonot, ensimmäistä kertaa. Eli jotkut on saaneet tarpeekseen, ja nouseet uurnille...?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:30"]

Miksi ihmiset ei äänestä ennakkoon?

Tykkäättekö jonottamisesta, eihän siellä mitään ilmaisia ämpäreitä taidettu jakaa?

[/quote]

Haluan äänestää kävelymatkan päässä enkä lähteä erikseen bussilla ennakkoäänestyspaikkaan.

Vierailija
22/26 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:30"]

Miksi ihmiset ei äänestä ennakkoon?

Tykkäättekö jonottamisesta, eihän siellä mitään ilmaisia ämpäreitä taidettu jakaa?

[/quote]

Olen aina ennen äänestänyt ennakkoon ja nyt halusin käydä vaihtelun vuoksi oikeana vaalipäivänä. Vaikutti siihen toki sekin että paikallisessa postissa oli pitkä jono kun ennakkoäänestyspäivänä kävin niillä nurkilla. Tänään oli muutama ihminen yhtä aikaa äänestyspaikalla mutta en joutunut lainkaan jonottamaan. Matkaa äänestyspaikalle minulla noin 300 metriä eli jatkossa varsinaisen äänestyspäivän suosiminen nopeuden ja huomattavasti lyhyemmän matkan vuoksi todennäköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pahaa ruuhkaa ,olisiko ollut parisataatuhatta potilasta  jonossa. Mutta aika kului rattoisasti niitä näitä jutellen.

Vierailija
24/26 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello oli kuusi kun äänestin, ihan pikkuinen muutaman hengen jono oli, sekä jatkuva vilske sinänsä kun ihmisiä pikkuhiljaa vaelsi kohti äänestyspaikkaa/pois... Ennen ei ole ollut kuin yksi ihminen ennen mua eli sikäli tuntui vilkkaammalta.

Vierailija
25/26 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoäänestyspaikassahan sitä joutuu aina jonottamaan huomattavasti pitempään.

Vierailija
26/26 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoita äänestäjiä oltiin miehen kanssa.