Kävin ekaa kertaa anoppilassa kakalla :D ( pidätin koko joulun)
Olin viitisen päivää jouluna anoppilassa ja en käynyt kertaakaan isolla hädällä (en ollut ikinä käynyt siellä muutakuin pissalla) ja joulun jälkeen kun pääsin kotiin, niin perse melkein repesi (tein pöntöltä keskustelunkin :D) ja tein silloin lopuksi muutaman suolihuuhtelun. Ilmeisesti maha meni siitä hieman sekaisin, ja oon siitä lähtien ollut hieman löysällä ja joutunut käymään kakkosella 2-4 kertaa päivässä. Vanhan tottumuksen mukaan koitin pidätellä, mutta kun olo alkoi olla niin tukala ja kunnon ripaskan pelossa oli sit pakko mennä kakkaamaan. Vuorasin pönttöä paperilla niin paljon kuin vain uskalsin ilman tukkeutumisen pelkoa ja vesihanan loristessa hieman päästelin suoliston painetta pois. Kävin yhteesä kolme kertaa kakkosella saman vierailun aikana, kun moneen vuoteen en ollut käynyt kertaakaan! Pienin askelin eteenpäin :D
Kommentit (27)
Jos et ollut käynyt useaan vuoteen kertaakaan niin menikö pönttö tukkoon? On tullut varmaan aikamoinen jööti sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka tämä on mahdollista?
5 päivää pidätellä, oletko Muumimamma?Naiset tekee näin esim tuoreen suhteen alussa tai vieraassa paikassa.
Olen itse samanlainen. Uuden miestuttavuuden kanssa oltiin hänen veneellä ja pidättelin 4vrk heittämällä.Käyn muutenkin noin 2 päivän välein isolla asialla, aina ollut näin.
N42
Näin aikamiehenä voin kertoa että olen tietoinen siitä että naisetkin käyvät vessassa. Mieluummin olisin daamin kanssa joka ei kiemurtele tuskissaan kun vatsa on niin tukossa pidättelystä :D
M39
Miksi ihmisruumiin luonnolliset toiminnot ovat noin isosti "häpeällinen" asia naisille?
Ollessani armeijassa monet miehet, tuolla ei siis ollut yhtään naista, panttasivat ulostettaan metsäreissuilla useita päiviä koska eihän metsässä mitään vessanpönttöjä ole, vaan käytössä oli riuku. Kun olimme palanneet kasarmille, niin vessat olivat ahkerassa käytössä ja se haju oli kammottava.
Noin sitä kallisarvoista vettä tuhlataan häpeän takia. Toiset voi kuitenkin arvata ja kuulla mitä siellä tapahtuu. Ei tuo niin kauhea toimitus pitäisi olla että ei voi hoitaa sitä.
Tapahtuiko kerrostalossa?