Pesen ihan homona tässä taloudessa pyykkiä,
ja silti on kori aina täynnä. Ollaanko täällä liian hygieenisiä vai mistä johtuu.
Kommentit (22)
..Minä vaan se tiskaan astiioitaa ja luutulla lakasen lattiioitaa hilipatihilipatitittantaa kyllä torstai on toivoa pullollaaaan.. Vai miten se meni.
Täällä toinen pyykkihomo. Perheessä 2 aikuista ja 2 teiniä. Pyykkikone laulaa ja silitysrauta sauhuaa.
Täällä on vain kaksi aikuista ja silti näin.
Pyykkihomo-ap
Pyykit on homoja. Meillä sama juttu.
Meillä ainakin pyykkiä tulee hulluna seuraavista syistä:
- itse harrastan paljon hikiliikuntaa, joka tuottaa pyykkiä arkivaatteiden lisäksi
- mies vaihtaa vaatteet puhtaisiin usein (t-paitojen ja sukkien yms. kohdalla oikein hyvä asia, farkkuja ym. itse käyttäisin kauemminkin, mutten valita. syy: ks. alla)
- mies on petivaatteista tarkka ja haluaa vaihtaa ne miltei joka viikko
Onneksi puoliso kuitekin myös pesee (+ripustaa ym.) vähintään puolet kaikista pyykeistä, luultavasti kaksi kolmasosaa. Yksinkertainen ratkaisu sinunkin ongelmaasi on laittaa puoliso pyykkäämään useammin. Meillä toimii luontaisesti, koska miehellä on vähemmän mm. alusvaatteita kuin minulla. Hän alkaa kaivata puhtaita vaatteita minua useammin, joten motivoituu myös tyhjentämään pyykkikoria. Suosittelen siis, että käyt alusvaatekaupassa ja tarkkailet sen jälkeen, missä vaiheessa puolisolle tulee puhtaita vaatteita ikävä. :D
Meillä hajos kone. Ei tuu pyykkiäkään enää niin paljon. Kummasti se vähän hikisempikin paita kelpaa kun ei voi pestä. Tälleen vinkkinä.
Sama täällä. Mä homoilen lisäksi keittiössä; joudun tekeen tälle porukalle ihan homona ruokaa. Olen siis jääkaappihomo.
Olen mä muutenkin vähän, tai aika paljonkin homo, mutta tämä pyykkihomma on lähtenyt täysin lapasesta. ap
Olet sitten Pekka Haaviston aviovaimo?
Ihmiset pesevät nykyään liikaa vaatteitaan. Joka käytön jälkeen ei tarvitse pestä kuin kalsarit ja sukat. Nelihenkisellä perheellä koneen täyttyminen vie viikon näin. Hikijumppavaatteet pestään tottakai, mutta ei jokapäivä. Niitäkin voi pedtä vasta sitten kun koneellinen tulee täyteen.
Mä tiskaan ihan neekerinä ja siivoan aivan simona. Silti ei koskaan tuu valmista.
Meillä minä pyykkää, tiskaan ja laitan ruokaa. Muija istuu päivät koneen ääressä. No, kohta tämä onneksi loppuu minun kohdalta. Saa seuraava mies yrittää.
Mä pesen ihan heterona. Mun homoystävillä on niin paljon toimivampi vaatehuoltosysteemi, että ne selviää vähemmällä pyykillä. Pitäs ottaa mallia...
[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 18:13"]
Ihmiset pesevät nykyään liikaa vaatteitaan. Joka käytön jälkeen ei tarvitse pestä kuin kalsarit ja sukat. Nelihenkisellä perheellä koneen täyttyminen vie viikon näin. Hikijumppavaatteet pestään tottakai, mutta ei jokapäivä. Niitäkin voi pedtä vasta sitten kun koneellinen tulee täyteen.
[/quote]
No hyi. Omaan tuoksuunsa tottuu, you know, mutta voit olla varma että tuolla tahdilla muut kyllä haistavat missä menette, ja kuka edes pesee kaikki yhdessä koneellisessa keskenään. Nehän menee ihan pilalle väreiltään. Olen ihan mielelläni hygieninen homoseksuelli, kato ei siinä mitään. ap
Meillä pestään viikossa kaksi koneellista. Alusvaatteet vaihdetaan joka päivä ja sukat. Muita vaatteita voi hyvin pitää 2-3 päivää. Farkkuja kauemminkin. Vanhemmat + 1 lapsi.