Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko naiset aina tyhmiä?

Vierailija
19.04.2015 |

Tätä palstaa kun lukee, niin tulee mieleen että ei löydy poikkeusta. Tuleeko kuitenkin mieleen tapauksia että naiset voisivat joskus olla älykkäitäkin? T. mies.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pitkään pitänyt naisia ihan yleisesti hiukan hölmöinä ja lähinnä itseään peilailevina ikiteineinä. Tunnustan häpeäkseni.  

Mutta viime aikoina olen joutunut muuttamaan ajatteluani. Olen törmännyt työelämän puitteissa pariin erittäin vakuuttavaan ja ammattitaitoiseen naiseen. Yksi hoitaa hänelle annetut työtehtävät nopeammin kuin kollegansa (including miespuoliset), tuntee oikeasti tuotteet ja osaa vastata teknisiinkin kysymyksiin jne. 

Toinen yllätys-nainen löytyi erään alihankkijayrityksen palveluksesta. Vierailimme siellä pari kuukautta sitten auditointihengessä heidän toimitusvaikeuksiensa vuoksi. Pajan toiminta oli mielestämme järjestäytymätöntä, työtehtävät jaettiin isosta tilauspaperilootasta työnjohtajille summa mutikassa... no, paikan dokumentaatioasioita (esim. viranomaishyväksynnät, materiaalitodistukset jne.) hoiti nainen. Ne olivat ainoat asiat, mitkä puljussa oli järjestelmällisesti kohdillaan. Hyväksynnät oli hankittu ajoissa, kaikki paperit asianmukaisesti toimitettu oikeille tahoille jne. vaikka itse tuotantoprosessissa oli isoja epäkohtia (mutta sitähän tämä nainen ei pyörittänyt, vaan miehet). 

Naisista vaan ovat esillä nämä tyhjäpäät belfieineen niin paljon, että helposti syntyy kuva koko sukupuolesta niiden perusteella. Mutta fiksuja ja osaavia naisia on. Sellaisia jotka saavat asioita aikaiseksi. Se on pakko myöntää. 

Vierailija
2/5 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisistakin tyhmimmät pitävät eniten ääntä, mikä vääristää kokonaiskuvaa. Fiksujakin löytyy, ainakin av:n ulkopuolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö tehtailet mies/naisviha aloituksia? Lopeta se!

Vierailija
4/5 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:20"]Naisistakin tyhmimmät pitävät eniten ääntä, mikä vääristää kokonaiskuvaa. Fiksujakin löytyy, ainakin av:n ulkopuolelta.
[/quote]
Nämä fiksut on varmaan varattuja.

Vierailija
5/5 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 15:06"]

Tätä palstaa kun lukee, niin tulee mieleen että ei löydy poikkeusta. Tuleeko kuitenkin mieleen tapauksia että naiset voisivat joskus olla älykkäitäkin? T. mies.

[/quote]

Joo. Tämä palsta on kattava läpileikkaus ja kokonaiskuva kaikista maailman naisista. Tätä palstaa kun lukee niin saa siis kokonaisvaltaisen ja täysin faktatietoon perustuvan analyysin naissukupuolen älyllisesta kapasiteetista. Mistä keksitkin näin nopean ja helpon keinon määritellä puolen ihmiskunnan älykkyys? Olet varmaankin synnynnäinen nero!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän