Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketäs sitä oikeen sit äänestäis

Vierailija
19.04.2015 |

Muuten olis demareilta ja vihreiltä hyvä ehdokas, mutta he ovat "täysin sanaa mieltä" että lisää pakolaisia ja ttpaikanhakijoita Suomeen. Ite taas nuorena naisena, en enää uskalla kävellä paria korttelia öisin. Ennen olin maahanmuuttomyönteinen, mut noi joukkoraiskaukset on muuttaneet mieleni.

Ylen vaalikoneessa sit maahanmuuttovastaisia mun kanssa samoilla mielin oli ps ja muutos11 :D

Tuntuu jotenkin oudolta ja "nololta" äänestää noita...

Varsinkin kun muuten oon vihreästi vasemmalla, mut maahanmuutosta oon eri mieltä.

Vs:n vaalipiiri siis.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä vaaleissa oikeastaan tärkeintä on, kannatatko Suomeen porvarihallitusta vai punamultaa. Persut taitavat päästä hallitukseen joka tapauksessa.

Käy äänestämässä jotain muuta kuin kokoomusta tai kepua.

Vierailija
2/6 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä siis* lol

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä mielummin vihreitä. Ei sinua kukaan raiskaa.

SDP ei kannata äänestää, koska SDP ajaa 9e/pv orjatöitä.

PS ajaa ydinvoimaa.

Muutos on liian pieni vaikuttamaan mihinkään.

Vierailija
4/6 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät kannattavat työperäistä maahanmuuttoa, eivätkä ole ottamassa pakolaisia lisää. Vihreät kannattavat avun antamista itse kohteissa, jotta avun tarvitsijat voisivat elää kotimaassaan, eikä olisi tarvetta maastamuuttoon.

Vierailija
5/6 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri ainakin "joukkoraiskattu" ihan suomalaisten toimesta eli onneksi myös kantaväestöstä löytyy moisia sankareita. Et siis poista ongelmaa pelkästään poistamalla maahanmuuttoa.

Suosittelen, että mietit noita puolueita ja mietit, mitkä ovat sinulle tärkeitä arvokysymyksiä. Hallituspuolueen jäsenet äänestävät lähes täysin samanmielisesti puolueen linjan kanssa, koska heitä siihen edellytetään. Oppositiopuolueilla ei niin väliä, koska eivät he oikein mistään päätäkään.

Vierailija
6/6 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää mikä on TTIP ja päätä sitten. http://www.vauva.fi/keskustelu/4445937/ketju/eiko_teita_pelota_ttip

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme