Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kertoa miehelle, että äänestin Keskustaa?

Vierailija
19.04.2015 |

17 vuoden kokoomuksen kannatuksen jälkeen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalisalaisuus? Miksi pitäisi kertöa, emme tiedä puolisin kanssa, mitä puoluetta toinen äänesti.

Vierailija
2/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit tyhmän äänestyspäätöksen. Haluat näköjään Väyrysen ym. kaltaisten Venäjännuolijoiden päättävän meidän asioista. Kuvottavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin että äänistin henkilöä x:n (mikäli edes haluaisin asian kertoa), perustelisin halutessani asioilla joiden perusteella oikeastikin päätökseni tein.

Vierailija
4/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikean päätöksen. Vaalisalaisuuden vuosi ei ole pakko kertoa miehelle.

Vierailija
5/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa. 

Vierailija
6/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kannata tunnustaa tuollaista, saattaa tulla lusikoiden jakaminen eteen. Meillä ainakin tulisi. Kökkötraktorit, epäisänmaalliset suomettuneisuuden perikuvat, vallan kahvassa tietävät taas neljää pysähtyneisyyden vuotta nykyisen katastrofin päälle. Sitähän me ei tosiaan kaivattaisi tähän kohtaan.

-M41

Vierailija
7/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me ei keskustella poliitiikasta kotona.

Vierailija
8/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot että mä äänestin keskustaa

Vierailija
9/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:09"]

Ei tosiaan kannata tunnustaa tuollaista, saattaa tulla lusikoiden jakaminen eteen. -M41

[/quote]

Ja jako tulisi ihan hyvästä syystä jos vaimolla ei ole oikeutta tehdä omia valintoja. Mä laittaisin ainakin ne jakoon jos mieheni sanoisi jotakin vastaavaa.

Vierailija
10/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia pitäisi kertoa miehelle tai kenellekään muulle ketä on äänestänyt?  En tajua!!

Vierailija
11/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain, että tulit vihdoinkin järkiisi ja kehotat miestäsi tekemään samoin.

Vierailija
12/12 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:09"]

Ei tosiaan kannata tunnustaa tuollaista, saattaa tulla lusikoiden jakaminen eteen. -M41

[/quote]

Ja jako tulisi ihan hyvästä syystä jos vaimolla ei ole oikeutta tehdä omia valintoja. Mä laittaisin ainakin ne jakoon jos mieheni sanoisi jotakin vastaavaa.
[/quote]

Tietenkin vaimolla on oikeus omiin valintoihin ja mielipiteisiin. Olen samaa mieltä kanssasi siitäkin, että jako tapahtuisi erittäin hyvästä syystä. :) Kepun äänestäminen nyt on suurinpiirtein kansanmurhaan tai maanpetokseen verrattava teko, haluaisitko elää sellaisista pitävän ihmisen kanssa? Tietenkin vaimoni saa valita itse, ymmärsit väärin tarkoituksena. Yritin sanoa, että minä valitsen jaloillani äänestyksen, jos huomaan vaimoni haikailevan Neuvostoliittoa tai kahdenvälisiä suhteita Venäjään. Tämä ei siis ollut naisen alistamis tarkoituksessa kirjoitettua, vaan huoli isänmaasta vain tuntuu raskaana juuri tänään.

Persujakaan en siedä, mutta heidän tyhmyytensä tekee heistä vähemmän vaarallisia.

-M41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme