Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisäkysymys penistutkimukseen liittyen

Vierailija
18.09.2006 |

En ole ap, vaan mies, joka hämmästelee noita penistutkimuksen mittaamiseen liittyviä kirjoituksia. Siispä lisäkysymys:

K: Miten olet saanut tietoosi miehesi peniksen mitat?

a) Olen mitannut ne itse oma-aloitteisesti

b) Olen mitannut ne itse mieheni pyynnöstä

c) Olen pyytänyt miestäni mittaamaan sen katsellessani

d) Mieheni on kertonut minulle oma-aloitteisesti mittansa

e) Olen pyytänyt miestäni kertomaan mittansa

f) En tiedä mieheni mittoja

Sanottakoon nyt vielä omakin vastaukseni. En ole koskaan mitannut kaluani, koska en ole kokenut sitä mitenkään tarpeelliseksi. Ehkä siksi, että kukaan nainen ei ole sitä minulta koskaan kysynyt ja tiedän itsekin sen olevan jonkin verran keskikokoa suurempi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

a) Olen mitannut ne itse oma-aloitteisesti

b) Olen mitannut ne itse mieheni pyynnöstä

c) Olen pyytänyt miestäni mittaamaan sen katsellessani

d) Mieheni on kertonut minulle oma-aloitteisesti mittansa

e) Olen pyytänyt miestäni kertomaan mittansa

f) En tiedä mieheni mittoja

Olemme mitanneet sen yhdessä, useita kertoja, varsinkin suhteen alkuvaiheessa. Se oli meistä hauskaa.

Vierailija
2/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olemme mitanneet sen yhdessä, useita kertoja, varsinkin suhteen alkuvaiheessa. Se oli meistä hauskaa.

Miksi useita kertoja? Eikö yksikerta riittänyt?

Oliko jommankumman " toiveissa" että se olisi mittausten välillä muuttanut kokoaan?

Ihan vaan ihmettelen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus exieni peniksiä mittaillut. Nykyisellä on niin pieni, etten uskalla ehdottaa mittausta... vois mies ottaa sen vittuiluna.

Vierailija
4/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mieheni peniksen tarkkoja mittoja (miksi mun pitäiskään?). Olen vaan silmämääräisesti katsellut ja kädelläni kokeillut ja siitä jonkunlaisen summittaisen arvion tehnyt.

Mies on kyllä kehunut, että teini-iässä oli joskus huvikseen mittaillut ja taisi mainita ihan numerotkin, mutta ne olen kyllä unohtanut...

Vierailija
5/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nykyisellä on niin pieni, etten uskalla ehdottaa mittausta... vois mies ottaa sen vittuiluna.

Miten muuten se pitäisi ottaa?

Vierailija
6/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi useita kertoja? Eikö yksikerta riittänyt?

Oliko jommankumman " toiveissa" että se olisi mittausten välillä muuttanut kokoaan?

Ihan vaan ihmettelen....

No ei, vaan meistä se oli hauskaa ja kiihottavaa.

Vierailija
7/7 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tämän nykyisen, enkä kenenkään edeltäjänsäkään. Sanoisin " mutu" -tuntumalta, että melko saman kokoisia ne on kaikki olleet, eli viivotinta katsoen ja ulkomuistista arvioisin 15 senttisiä. Sitten oli yksi selvästi pienempi, ehkä 11-12cm (mutta kaveri oli siihen mennessä paras tapaamani rakastaja, kun oli opetellut rakastelun jalon taidon kun ei voinut vain luottaa aisan kokoon!)

Nykyisellä on taas omien kokemusten keskivertoa pienempi, mutta niin kova, ja jaksaa painaa vaikka ikää on kohta 40, että ei voi valittaa!!

En KOSKAAN ole ollut tilanteessa jossa olisi tullut edes mieleen mitata miehen kalu. Ei hänkään mittaile kuinka riippuvat tissini ovat tai kuinka väljä pimppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi