Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi saa tänään oikeistohallituksen

Vierailija
19.04.2015 |

Ihan oikeaan suuntaan ollaan menossa. Selkeämpää on näin että on selkeä oikeisto ja vasemmisto.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:41"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:18"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:11"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:59"] Äänestin vastuullisuuden puolesta eli vihreitä. [/quote] Vihreä on islamin väri. [/quote] Myös luonnon mitä se tarkoittaa tässä yhteydessä. Se on myös rahan väri mutta ei vihreät aja rahan mahtia. Pidätkö muslimeja luonnon puolustajina? [/quote] Pikemminkin päinvastoin. Pidän luonnonpuolustajia islamin puolustajina. [/quote] Ei se ole sama asia. Islam ei ole luonto. [/quote] Kun minä sanon "päinvastoin" niin sinä protestoit ettei ole sama asia? Kirjoitteletko tänne ihan autopilotilla vai ajatteletko lainkaan mitä vastaat + [/quote] Luonnon puolustajat puolustavat luontoa, ei islamia. Ilmeisesti en muotoillut tarpeeksi huolellisesti. Vihreät eivät puolusta islamia vaan ihmisiä riippumatta mihin he uskovat. Itse vastustan uskontoja, islamia erityisesti mutta olen silti ihmisten puolella. Valtaosa ihmisistä on aivan liian hyväksyviä uskontojen ja kulttuurien suhteen. [/quote] Niin tai näin, vihreät ovat Suomen islam-myönteisin puolue. [/quote] Kyllä se varmaan on, koska sinulla on noin vankat perustelut väitteellesi [/quote] Edelleen vaan kirjoittelet autopilotilla? Missä muka näet, että olen perustellut yhtään mitään? Sanoin vain miten asia on, sitä sen kummemmin perustelematta.  [/quote] Myös sarkasmintajusi on ihan vertaansa vailla... :D

[/quote]

Koeta vaan piilottaa vauhkoamisesi sarkamisin taakse.

[/quote]Perus persu, ei osaa edes kirjoittaa suomen kieltä oikein. Oikea isäm maam puollus taja...

[/quote]

Perusvihreä, uskoo itse valitsemillaan mittareilla olevansa muita parempi. Älä ihmettele, että teistä ei pidetä.

Vierailija
42/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:18"]

Suomi on ollut yli 40 vuotta oikeistoenemmistöinen maa ja asiat taisi olla paremmin silloin 60 luvulla kun suomi oli vielä vasemmisto enemmistöinen. Pahimmat takapakit taloudessa ovat "sattumalta", juuri oikeistohallitusten kausilta 90-luvulla ja 2000-luvulla.

Rikkaat voivat nyt paremmin kuin koskaan ja köyhät huonommin kuin koskaan sitten valkoisten valtakauden ja sisällissodan jälkeen.

[/quote]

En tajua miten kukaan voi riemuita näin paljon oikeistohallituksesta

t. joku joka oli lapsi Ahon hallituksen aikana

[/quote]

Opettele ymmärtämään kokonaisuuksia, ja ota selvää maailman tapahtumista. Suomi on avoimessa vuorovaikutussuhteessa maailmaan, ja jos maailmalla romahtaa se tuntuu meilläkin. Sisämarkkinat ovat liian pienet pitääkseen yllä tarpeeksi suurta kulutuskysyntää, jotta talous olisi "suojassa". Edes +80 miljoonan ihmisen Saksa ei pysty tähän.

Tämä tulee nyt varmaan yllätyksenä, mutta esim vuoden 2008 finanssikriisin jäljiltä Euroopassa ei ole yhtäkään maata, joka ei olisi kärsinyt oleellisesti tuosta kriisistä. Suomi on haavoittuva siinä missä muutkin. 
[/quote]Olet niellyt täydellisesti kaiken paskan mitä sinulle on syötetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:59"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:10"]

Mä vihaan oikeistolaisia. Mutta vielä enemmän kuin oikeistolaisia mä vihaan arvokonservatiiveja. Jos tähän maahan tulee oikeistokonservatiivinen hallitus: varautukaa mellakoihin. Niitä on tulossa (valitettavasti). Ja yleislakkoja. Työnseisauksia. Ulosmarsseja. Mielenosoituksia.

[/quote]

Höpönpöpön. Nyt se pipo löysemmälle ja hengitä rauhallisesti. Ihmisiä me kaikki olemme.

[/quote]Tietysti kaikki ovat ihmisiä. Kyllä heitä silti vihata voi.

[/quote]

Tarkoittaako se, että minäkin saan vihata sinua ja aatetovereitasi? Tähän saakka en ole vihannut, kun olen pitänyt moraalittomana vihata muita ihmisiä. Mitä saan tehdä sinulle, kun rupean vihaamaan sinua? Saanko vahingoittaa omaisuuttasi tai lastasi?
[/quote]Saat vihata, et saa vahingoittaa. Tunteella ja teolla on vissi ero. Minä vihaan sinua mutta taistelisin silti ihmisoikeuksiesi ja ilmaisunvapautesi puolesta. Kässäätkö?

Vierailija
44/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:27"]

Ihan oikeaan suuntaan ollaan menossa. Selkeämpää on näin että on selkeä oikeisto ja vasemmisto.

[/quote]

Ei se mitenkään kirkossa kuulutettu ole, ainoa mikä näyttää varmalta on, että Sipilästä tulee pääministeri ja voi hyvinkin haluta demarit hallitukseensa ja sitähän myös keskustan kenttäväki toivoo.

Vierailija
45/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipilä on voittaja

Vierailija
46/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:59"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:51"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:10"] Mä vihaan oikeistolaisia. Mutta vielä enemmän kuin oikeistolaisia mä vihaan arvokonservatiiveja. Jos tähän maahan tulee oikeistokonservatiivinen hallitus: varautukaa mellakoihin. Niitä on tulossa (valitettavasti). Ja yleislakkoja. Työnseisauksia. Ulosmarsseja. Mielenosoituksia. [/quote] Höpönpöpön. Nyt se pipo löysemmälle ja hengitä rauhallisesti. Ihmisiä me kaikki olemme. [/quote]Tietysti kaikki ovat ihmisiä. Kyllä heitä silti vihata voi. [/quote] Tarkoittaako se, että minäkin saan vihata sinua ja aatetovereitasi? Tähän saakka en ole vihannut, kun olen pitänyt moraalittomana vihata muita ihmisiä. Mitä saan tehdä sinulle, kun rupean vihaamaan sinua? Saanko vahingoittaa omaisuuttasi tai lastasi? [/quote]Saat vihata, et saa vahingoittaa. Tunteella ja teolla on vissi ero. Minä vihaan sinua mutta taistelisin silti ihmisoikeuksiesi ja ilmaisunvapautesi puolesta. Kässäätkö?

[/quote]

Miten ajattelit mellakoida mitään vahingoittamatta?

Vierailija
47/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hallitusta ei muodostetaan tänään 

2. Suomessa ei ole yhtään oikeistopuoluetta vaan pelkkiä eri sävyn sosialisteja

Siinä olet oikeassa, että Kepu, Persut ja Kokkareet muodostavat hallituksen RKP:n kanssa. Ja se on hyvä se.

Vierailija
48/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:48"]

Siinä olet oikeassa, että Kepu, Persut ja Kokkareet muodostavat hallituksen RKP:n kanssa. Ja se on hyvä se.

[/quote]

Suostuuko RKP ja PS olemaan samassa hallituksessa?

Vierailija
49/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei! Please ei! Minä äänestän vasemmistoa. Älkää kukaan jättäkö äänestämättä. Jokainen ääni ratkaisee.

Vierailija
50/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin äänestän SDP. Toivon punamultaa. Kokoomus ei ole vakuuttanut ollenkaan.

Vierailija
51/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan oikeistolaisia. Mutta vielä enemmän kuin oikeistolaisia mä vihaan arvokonservatiiveja. Jos tähän maahan tulee oikeistokonservatiivinen hallitus: varautukaa mellakoihin. Niitä on tulossa (valitettavasti). Ja yleislakkoja. Työnseisauksia. Ulosmarsseja. Mielenosoituksia.

Vierailija
52/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:48"]

[/quote]

Suostuuko RKP ja PS olemaan samassa hallituksessa?

[/quote]

Tilanne on tällä kertaa sellainen, että PS on hallituksessa tapahtui vaaleissa ja hallitusneuvotteluissa mitä hyvänsä. Ja sama tilannehan on RKP:n  kanssa ollut jo vois kymmeniä. Kaksi asiaa on varmaa, se että aurinko nousee ja että RKP on tulevassa hallituksessa.

Vierailija
53/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt SDP:lle ääni jos halutaan estää tämä. Muuten on kovat ajat edessä..

Vierailija
54/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:14"]

Nyt SDP:lle ääni jos halutaan estää tämä. Muuten on kovat ajat edessä..

[/quote]

Miten te olette noin pihalla? Mitä ihmettä liikkuu ihmisen päässä, joka kirjoittaa tuollaista sontaa.

Vierailija
55/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 11:10"]

[/quote]

Teidät laitetaan kuriin. Lakkoilijoiden tilalle otetaan työhaluisia.

Eniten lakkoilevat aina ne, joiden työt voisi apinakin hoitaa. Te ette ole korvaamattomia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän