Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi saa tänään oikeistohallituksen

Vierailija
19.04.2015 |

Ihan oikeaan suuntaan ollaan menossa. Selkeämpää on näin että on selkeä oikeisto ja vasemmisto.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:41"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:18"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:11"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:59"] Äänestin vastuullisuuden puolesta eli vihreitä. [/quote] Vihreä on islamin väri. [/quote] Myös luonnon mitä se tarkoittaa tässä yhteydessä. Se on myös rahan väri mutta ei vihreät aja rahan mahtia. Pidätkö muslimeja luonnon puolustajina? [/quote] Pikemminkin päinvastoin. Pidän luonnonpuolustajia islamin puolustajina. [/quote] Ei se ole sama asia. Islam ei ole luonto. [/quote] Kun minä sanon "päinvastoin" niin sinä protestoit ettei ole sama asia? Kirjoitteletko tänne ihan autopilotilla vai ajatteletko lainkaan mitä vastaat + [/quote] Luonnon puolustajat puolustavat luontoa, ei islamia. Ilmeisesti en muotoillut tarpeeksi huolellisesti. Vihreät eivät puolusta islamia vaan ihmisiä riippumatta mihin he uskovat. Itse vastustan uskontoja, islamia erityisesti mutta olen silti ihmisten puolella. Valtaosa ihmisistä on aivan liian hyväksyviä uskontojen ja kulttuurien suhteen. [/quote] Niin tai näin, vihreät ovat Suomen islam-myönteisin puolue. [/quote] Kyllä se varmaan on, koska sinulla on noin vankat perustelut väitteellesi

[/quote]

Edelleen vaan kirjoittelet autopilotilla? Missä muka näet, että olen perustellut yhtään mitään? Sanoin vain miten asia on, sitä sen kummemmin perustelematta. 

Vierailija
22/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääomatuloja siis verotetaan höllemmin, julkiset palvelut kuten koulutoimi ja sairaanhoito romahtaa lopullisesti ja kaikki menee päin vittua! Tällaisen Suomenko haluatte!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:41"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:18"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:11"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:59"] Äänestin vastuullisuuden puolesta eli vihreitä. [/quote] Vihreä on islamin väri. [/quote] Myös luonnon mitä se tarkoittaa tässä yhteydessä. Se on myös rahan väri mutta ei vihreät aja rahan mahtia. Pidätkö muslimeja luonnon puolustajina? [/quote] Pikemminkin päinvastoin. Pidän luonnonpuolustajia islamin puolustajina. [/quote] Ei se ole sama asia. Islam ei ole luonto. [/quote] Kun minä sanon "päinvastoin" niin sinä protestoit ettei ole sama asia? Kirjoitteletko tänne ihan autopilotilla vai ajatteletko lainkaan mitä vastaat + [/quote] Luonnon puolustajat puolustavat luontoa, ei islamia. Ilmeisesti en muotoillut tarpeeksi huolellisesti. Vihreät eivät puolusta islamia vaan ihmisiä riippumatta mihin he uskovat. Itse vastustan uskontoja, islamia erityisesti mutta olen silti ihmisten puolella. Valtaosa ihmisistä on aivan liian hyväksyviä uskontojen ja kulttuurien suhteen. [/quote] Niin tai näin, vihreät ovat Suomen islam-myönteisin puolue. [/quote] Kyllä se varmaan on, koska sinulla on noin vankat perustelut väitteellesi

[/quote]

Edelleen vaan kirjoittelet autopilotilla? Missä muka näet, että olen perustellut yhtään mitään? Sanoin vain miten asia on, sitä sen kummemmin perustelematta. 
[/quote]

En ollut tuo. En tiedä oletko oikeassa, mutta yksi myönteisimmistä kyllä. Ei minulla ole harhaluuloja vihreistä, he ovat aivan liian hyviä reaalimaailmaan. Minä en edusta vihreiden enemmistöä, mutta luonnonsuojelun kanssa kantani ovat tarpeeksi lähellä. Äänestän planeetan ja ihmiskunnan puolesta.

Vierailija
24/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:51"]

[/quote]

[/quote]

Myös sarkasmintajusi on ihan vertaansa vailla... :D

Vierailija
25/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:41"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:18"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:11"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:59"] Äänestin vastuullisuuden puolesta eli vihreitä. [/quote] Vihreä on islamin väri. [/quote] Myös luonnon mitä se tarkoittaa tässä yhteydessä. Se on myös rahan väri mutta ei vihreät aja rahan mahtia. Pidätkö muslimeja luonnon puolustajina? [/quote] Pikemminkin päinvastoin. Pidän luonnonpuolustajia islamin puolustajina. [/quote] Ei se ole sama asia. Islam ei ole luonto. [/quote] Kun minä sanon "päinvastoin" niin sinä protestoit ettei ole sama asia? Kirjoitteletko tänne ihan autopilotilla vai ajatteletko lainkaan mitä vastaat + [/quote] Luonnon puolustajat puolustavat luontoa, ei islamia. Ilmeisesti en muotoillut tarpeeksi huolellisesti. Vihreät eivät puolusta islamia vaan ihmisiä riippumatta mihin he uskovat. Itse vastustan uskontoja, islamia erityisesti mutta olen silti ihmisten puolella. Valtaosa ihmisistä on aivan liian hyväksyviä uskontojen ja kulttuurien suhteen. [/quote] Niin tai näin, vihreät ovat Suomen islam-myönteisin puolue. [/quote] Kyllä se varmaan on, koska sinulla on noin vankat perustelut väitteellesi [/quote] Edelleen vaan kirjoittelet autopilotilla? Missä muka näet, että olen perustellut yhtään mitään? Sanoin vain miten asia on, sitä sen kummemmin perustelematta.  [/quote] Myös sarkasmintajusi on ihan vertaansa vailla... :D

[/quote]

Koeta vaan piilottaa vauhkoamisesi sarkamisin taakse.

Vierailija
26/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin fiksua koulutettua naista alle 40 v ja on jo eduskunnassa. Juha Sipilä on sitten näiden vaalien voittaja. Onnittelut jo etukäteen. Pannaan Suomi kuntoon. Akateemisille ennenkaikkea töitä.

Vierailija
27/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ollut yli 40 vuotta oikeistoenemmistöinen maa ja asiat taisi olla paremmin silloin 60 luvulla kun suomi oli vielä vasemmisto enemmistöinen. Pahimmat takapakit taloudessa ovat "sattumalta", juuri oikeistohallitusten kausilta 90-luvulla ja 2000-luvulla.

Rikkaat voivat nyt paremmin kuin koskaan ja köyhät huonommin kuin koskaan sitten valkoisten valtakauden ja sisällissodan jälkeen.

Vierailija
28/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kannatatte oikeistohallitusta niin on turha sitten tulla tänne vikisemään kun pienituloiset ja köyhät joutuvat taas maksumieheksi ja leikkausten kohteeksi.

Vierailija
29/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi oikeasti kaikkien työttömien, opiskelijoiden, eläkeläisten ja pieni/keskituloisten herätä: kokoomus jos jatkaa hallituksessa niin se ei meille suurimmalle osalle suomalaisista hyvää tiedä!

Vierailija
30/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:51"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:45"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:41"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:18"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:11"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:59"] Äänestin vastuullisuuden puolesta eli vihreitä. [/quote] Vihreä on islamin väri. [/quote] Myös luonnon mitä se tarkoittaa tässä yhteydessä. Se on myös rahan väri mutta ei vihreät aja rahan mahtia. Pidätkö muslimeja luonnon puolustajina? [/quote] Pikemminkin päinvastoin. Pidän luonnonpuolustajia islamin puolustajina. [/quote] Ei se ole sama asia. Islam ei ole luonto. [/quote] Kun minä sanon "päinvastoin" niin sinä protestoit ettei ole sama asia? Kirjoitteletko tänne ihan autopilotilla vai ajatteletko lainkaan mitä vastaat + [/quote] Luonnon puolustajat puolustavat luontoa, ei islamia. Ilmeisesti en muotoillut tarpeeksi huolellisesti. Vihreät eivät puolusta islamia vaan ihmisiä riippumatta mihin he uskovat. Itse vastustan uskontoja, islamia erityisesti mutta olen silti ihmisten puolella. Valtaosa ihmisistä on aivan liian hyväksyviä uskontojen ja kulttuurien suhteen. [/quote] Niin tai näin, vihreät ovat Suomen islam-myönteisin puolue. [/quote] Kyllä se varmaan on, koska sinulla on noin vankat perustelut väitteellesi [/quote] Edelleen vaan kirjoittelet autopilotilla? Missä muka näet, että olen perustellut yhtään mitään? Sanoin vain miten asia on, sitä sen kummemmin perustelematta.  [/quote] Myös sarkasmintajusi on ihan vertaansa vailla... :D

[/quote]

Koeta vaan piilottaa vauhkoamisesi sarkamisin taakse.

[/quote]Perus persu, ei osaa edes kirjoittaa suomen kieltä oikein. Oikea isäm maam puollus taja...

Vierailija
31/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:48"]

1. Hallitusta ei muodostetaan tänään 

2. Suomessa ei ole yhtään oikeistopuoluetta vaan pelkkiä eri sävyn sosialisteja

Siinä olet oikeassa, että Kepu, Persut ja Kokkareet muodostavat hallituksen RKP:n kanssa. Ja se on hyvä se.

[/quote]

Suostuuko RKP ja PS olemaan samassa hallituksessa?

[/quote]

PS vois kiristää rkp:tä luopumaan pakkoruotsista, pakkomamuista ja pakkonatosta. Nehän suostuu ihan mihin vaan et saa paikan hallituksessa?

Vierailija
32/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 12:45"]

Suomessa ei ole oikeistoa tai vasemmistoa, on vain keskusta.

[/quote]

Kyllä Suomessa vasemmisto on, mutta oikeistoa ei. Kunnolliselle oikeistolle olisi kyllä tilaus.

Vierailija
33/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:18"]

Suomi on ollut yli 40 vuotta oikeistoenemmistöinen maa ja asiat taisi olla paremmin silloin 60 luvulla kun suomi oli vielä vasemmisto enemmistöinen. Pahimmat takapakit taloudessa ovat "sattumalta", juuri oikeistohallitusten kausilta 90-luvulla ja 2000-luvulla.

Rikkaat voivat nyt paremmin kuin koskaan ja köyhät huonommin kuin koskaan sitten valkoisten valtakauden ja sisällissodan jälkeen.

[/quote]

En tajua miten kukaan voi riemuita näin paljon oikeistohallituksesta

t. joku joka oli lapsi Ahon hallituksen aikana

Vierailija
34/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:55"]

Pääomatuloja siis verotetaan höllemmin, julkiset palvelut kuten koulutoimi ja sairaanhoito romahtaa lopullisesti ja kaikki menee päin vittua! Tällaisen Suomenko haluatte!?!

[/quote]

Ei helv... :D Könyä nyt jo aurinkoon sieltä vasurikuopasta, ota vaikka sanomalehti pikku kätöseen ja hanki tietoa. Nolottaa tuollainen tietämättömyys.

Pääomatuloverot eivät koskaan ole Suomessa olleet näin korkeat kuin tänään kokoomus -johtoisen hallituksen jäljiltä. Koululaitos sen enempää kuin sairaanhoito eivät ole romahtaneet minnekään eivätkä romahda, ja järkevästi toimimalla Suomi pärjää tulevaisuudessakin. 

Se on kyllä totta, että jatkossakaan sinä et ole miljonääri, sitä ei edes vasemmistohallitus velanotolla pystyisi sinulle järjestämään. Että lopeta valitus, kääri hihat ja ryhdy töihin meidän muiden lailla. 

Vierailija
35/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 13:29"]

Meillä oli jo oikeistolainen hallitus kun Vanhasen Keskusta ja Kokoomus jakoi kaivoslupia ja Talvivaarankin luvan. Keskustalainen ympäristöministerikin innostui osatmaan kaivoksen osakkeita. Kuka muistaa vaalirahasotkut, taulukaupat, Kaikkosen sekoilut, Kataisen veroparatiisivaalirahat, lautakasat?

Tai olihan meillä Kokoomus 8 vuotta päähallituspuolue, Kreikan tukeminen Suomen elvytystä enemmän, velanoton lisääminen tuplasti entiseen kun ei veroja haluttu korottaa, säästöt puolustuksessa ja varuskuntien lakkauttamiset jne.

Kun osakemarkkinoila mennyt ei ole tae tulevasta uskooko sätin ekonomistit nyt taas oikeistohallituksen hyvyyteen, eläkeläisten ja köyhien asian parantamiseen kuten Kokoomuksen Stubb on viime päivinä vetänyt vaalikortiksi?

Jos Kokoomus, Keskusta ja Perussuomalaiset on oikeisto niin mielestäni sinne tarvitaan vastavoimaksi SDP, vaikkapa ihan sen takia että saadaan pidettyä hoitoalalla joku taso hoidossa. Jos Stbb ja Rinne ei osaa yhteistyötä voi molemmat vaihtaa, molemmissa puolueissa on neuvottelutaitoisempia ihmisiä. Stubb on osalle kokoomuslaisille vastenmielinen kuten Rinne demareille.

[/quote]

No johan nyt, olivatko Vanhanen ja Kiviniemi kokoomuslaisia pääminstereitä? Mä aina luulin että keskustalaisia. 

Vierailija
36/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:18"]

[/quote]

En tajua miten kukaan voi riemuita näin paljon oikeistohallituksesta

t. joku joka oli lapsi Ahon hallituksen aikana

[/quote]

Opettele ymmärtämään kokonaisuuksia, ja ota selvää maailman tapahtumista. Suomi on avoimessa vuorovaikutussuhteessa maailmaan, ja jos maailmalla romahtaa se tuntuu meilläkin. Sisämarkkinat ovat liian pienet pitääkseen yllä tarpeeksi suurta kulutuskysyntää, jotta talous olisi "suojassa". Edes +80 miljoonan ihmisen Saksa ei pysty tähän.

Tämä tulee nyt varmaan yllätyksenä, mutta esim vuoden 2008 finanssikriisin jäljiltä Euroopassa ei ole yhtäkään maata, joka ei olisi kärsinyt oleellisesti tuosta kriisistä. Suomi on haavoittuva siinä missä muutkin. 

Vierailija
37/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 10:54"]

Ei ei ei! Please ei! Minä äänestän vasemmistoa. Älkää kukaan jättäkö äänestämättä. Jokainen ääni ratkaisee.

[/quote]

jessus, muuta sitten Venäjälle!!! Onko sulla aivot?

Vierailija
38/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään oikeistoa joten etujärjestöjen ja ay-liikkeen dumppaus jatkuu.

Vierailija
39/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 14:26"]

Jos kannatatte oikeistohallitusta niin on turha sitten tulla tänne vikisemään kun pienituloiset ja köyhät joutuvat taas maksumieheksi ja leikkausten kohteeksi.

[/quote]

Kun pääomia verotetaan ja välilliset verot ja kustannukset nousevat, sinä maksat. Esim. vuokrat on hyvä esimerkki kun demarit korottavat pääomaveroja niin vuokran antaja korottaa tottakai. Ilmankos vassareita äänestetään kun ymmärrys on mitä on.

Vierailija
40/55 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi